A szóbeszéd, mint marketingfogás
Számos kis- és középvállalkozás alkalmazza a szóbeszédet (word of mouth – WOM) és a szóbeszédmarketinget (WOMM) a vevők figyelmének felhívására – írja az Üzlet és Siker.
A szóbeszédmarketing – mely leginkább új termékek,
szolgáltatások esetén használható – régóta ismert jelenség,
és igen költséghatékony. A nagyobb cégek eszköztárában
nemigen található meg, leginkább olyan kis- és középvállalatok
élnek vele, melyek legfőbb terepe a lakossági fogyasztás világa,
ahol széles körű a kínálat, de kisebb és gyorsan módosuló a
kereslet. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetet elsősorban azok a
kis cégek élhetik túl, akik komolyan veszik a fogyasztók
befolyásolását, de ezt etikus módon teszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >