A szóbeszéd, mint marketingfogás
Számos kis- és középvállalkozás alkalmazza a szóbeszédet (word of mouth – WOM) és a szóbeszédmarketinget (WOMM) a vevők figyelmének felhívására – írja az Üzlet és Siker.
A szóbeszédmarketing – mely leginkább új termékek,
szolgáltatások esetén használható – régóta ismert jelenség,
és igen költséghatékony. A nagyobb cégek eszköztárában
nemigen található meg, leginkább olyan kis- és középvállalatok
élnek vele, melyek legfőbb terepe a lakossági fogyasztás világa,
ahol széles körű a kínálat, de kisebb és gyorsan módosuló a
kereslet. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetet elsősorban azok a
kis cégek élhetik túl, akik komolyan veszik a fogyasztók
befolyásolását, de ezt etikus módon teszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >