A szóbeszéd, mint marketingfogás
Számos kis- és középvállalkozás alkalmazza a szóbeszédet (word of mouth – WOM) és a szóbeszédmarketinget (WOMM) a vevők figyelmének felhívására – írja az Üzlet és Siker.
A szóbeszédmarketing – mely leginkább új termékek,
szolgáltatások esetén használható – régóta ismert jelenség,
és igen költséghatékony. A nagyobb cégek eszköztárában
nemigen található meg, leginkább olyan kis- és középvállalatok
élnek vele, melyek legfőbb terepe a lakossági fogyasztás világa,
ahol széles körű a kínálat, de kisebb és gyorsan módosuló a
kereslet. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetet elsősorban azok a
kis cégek élhetik túl, akik komolyan veszik a fogyasztók
befolyásolását, de ezt etikus módon teszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >