A szlovákiai Kaufland magyar vásárlókra céloz
A Kaufland szlovákiai üzletei aktívan csábítják a magyar vásárlókat, figyelemfelkeltő árakat kínálva – figyelmeztet a Pénzcentrum.
A német diszkontlánc szlovákiai ágának weboldala magyar nyelven hirdeti a termékeket, hangsúlyozva, hogy az áraik jelentősen alacsonyabbak, mint Magyarországon. Példaként, a losonci és más városokban található Kaufland üzletekben a görögdinnye kilóját csupán 0,69 euróért (kb. 267 forint) kínálják, szemben a magyarországi SPAR 339 forintos árával. További kedvező árak között szerepel literenként 214 forintért kapható tej, 307 forintért vásárolható paradicsomos konzervbab és az extraszűz olívaolaj, ami 2486 forintba kerül.
A Kaufland nem csupán a vásárlók számára kínál vonzó lehetőségeket, hanem a munkavállalókat is megcélozza. A cég raktáros munkakörbe keres magyar munkavállalókat, kínált órabérük 17,85 euró, ami körülbelül 7000 forintnak felel meg. Az akciós árak és a magas bérek egyaránt hivatottak ösztönözni a magyar lakosságot, hogy Szlovákiában költsék el pénzüket.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >