A SZÉP-kártyások elégedettebbek munkáltatójukkal
A hazai munkavállalók több mint fele, 54,8 százaléka kap valamilyen cafeteria-juttatást. Ez két százalékpontos emelkedés 2012-höz képest. A legnépszerűbb elektronikus béren kívüli juttatás idén is a SZÉP-kártya lett – derült ki az OTP Bank megbízásából készült reprezentatív kutatásból.
Idén növekedett azon munkavállalók aránya, akik részesültek valamilyen béren kívüli juttatásban. Amíg 2012-ben az aktív dolgozók 52 százaléka kapott cafeteriát, addig idén ez az arány 54,8 százalék.
Gál Tamás, az OTP Bank cafeteria-szolgáltatás-vezetője a növekedést többek között a rendszer stabilitásának tulajdonítja:
„Évek óta először a tavalyi évben nem változott a béren kívüli juttatások rendszere, így az kiszámíthatóbbá, tervezhetőbbé vált mind a munkavállalók, mind a munkáltatók számára. A növekedés kedvezően hatott a belföldi turizmus bevételeire. A cafeteria-juttatásoknak köszönhetően egyre több ember választhatta az aktív pihenést, feltöltődést, utazhatott el családjával kipihenni a hétköznapok fáradalmait.”
Az 1000 fő megkérdezésével készült kutatás rámutatott, hogy az OTP SZÉP-kártyával rendelkező munkavállalók 63 százaléka elégedett munkáltatójával, míg azok között, akik semmilyen cafeteria-juttatást sem kapnak, ugyanez az arány mindössze 41 százalék.
A reprezentatív kutatás arra is rámutatott, hogy még azok a munkavállalók is kedvelik a SZÉP-kártyát, akik nem kapnak ilyen juttatást – az összes megkérdezett dolgozó 70 százaléka szimpatikusnak tartja ezt a juttatási formát. A SZÉP-kártya ismertsége pedig több mint 90 százalék az aktív munkavállalók körében.
Gál Tamás kiemelte, a kutatás eredményeit alátámasztják a SZÉP-kártya felhasználási adatai is:
„Az október 23-i hosszú hétvége ismét bebizonyította, hogy az OTP SZÉP-kártya a magyar családok pihenésének egyik fontos eszközévé vált. Ez alatt a négy nap alatt mintegy 740 millió forintot költöttek az OTP SZÉP-kártya-birtokosok a belföldi vendéglátó- és szálláshelyeken. Ezzel az idei költések összege már meghaladja a 45 milliárd forintot.”
Az OTP SZÉP-kártya 2011-es indulása óta 153 milliárd forintnyi feltöltés érkezett a 795 000 OTP SZÉP-kártyára, amiből mostanáig összesen 130 milliárd forintot használtak fel a kártyabirtokosok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >