A Szent András Sörfőzde őszibarackos fekete IPA sörrel hangol az ünnepekre
A Szent András Sörfőzde az ünnepek előtt idén egy őszibarackos Black IPA sörrel jelentkezik. Az Esthajnal sorozat hetedik darabjában, az Esthajnal ’19-ben az őszibarack frissességét kiválóan egészíti ki a gyümölcsös aromájú galaxy komló, és a festőmaláta éjfekete színe. Az eredmény egy emlékezetes fekete IPA némi csavarral.
Brutálisan gyümölcsös IPA, éjfekete ünnepi sör, télnyitó desszertsör vagy karácsonyi ajándéktipp? Ezt mind tudja a békésszentandrási kisüzemi idei ünnepi söre, az Esthajnal ’19. Az ünnepi menü kísérője, társ egy nagy baráti beszélgetéshez, vagy akár izgalmas ajándék is lehet a Szent András Sörfőzde Esthajnal-sorozatának hetedik darabja, amely idén egy őszibarackvelővel készült fekete IPA sör.
A gasztronómiára és persze a kézműves sörökre szomjas barátaink örömére a sör díszdobozban is elérhető, melyben a dizájndíjas sörök mellé egy a sörtípushoz illő tulipánpohár is került. Az Esthajnal ’19 frissítő élmény mindazoknak, aki szeretik a testes, ízekben és illatokban gazdag gyümölcsös söröket, az édes és a keserű ízvilágok harmonikus összecsengését.
A Szent András Sörfőzde 2013 óta készíti el minden évben Esthajnal néven az aktuális karácsonyi sörét. A sorozat darabjai minden évben ezen a néven, de évről évre más ízvilággal készülnek. A főzde törekszik arra, hogy ahogyan más sörei, úgy Esthajnal-alkotásai is kategóriákat feszegessenek. Ezzel a céllal készült el az Esthajnal ’19 is, amely intenzív őszibarackos ízével és illatával könnyen összecsalja a családot, vagy a legjobb barátainkat.
ESTHAJNAL ’19
Őszibarackos fekete IPA
ABV: 7,0%
Maláta: pale- cara-amber és festőmaláták
Különleges összetevők: őszibarackvelő, galaxy és simcoe komlók
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >