A széndioxid kibocsátás csökkentéséért száll ringbe a Rewe
A német kiskereskedelmi vállalat tesztprogramjában megvizsgálják a kiválasztott termékhez kapcsolódó jelenlegi széndioxid kibocsátást (carbon lábnyom) és azt hogy milyen intézkedésekkel lehetne azt mérsékelni.A kísérlet, melyben több
környezetvédelmi szervezet is részt vesz (WWF,
Öko-Institut, Potsdam-Institut zur Klimafolgenforschung és
a Thema1), első fázisa arra irányul, hogy a meglévő
mérőszámok alapján megállapítsák,
hogy a kiválasztott termékek az előállítástól
a fogyasztásig milyen környezeti terhelést
jelentenek. A tesztprogram második részében azt
vizsgálják, hogy a carbon lábnyom milyen
intézkedésekkel és mekkora mértékben
csökkenthető. Itt a hatékonyságot és a
ráfordításokat mérlegelik. A szakértők
az első eredményeket novemberben publikálják
majd.
A Rewe csoport tervei szerint a jövőben
beszerzési és értékesítési
politikájuk szerves részét képezi majd a
környezeti terhelés lehetőség szerint maximális
csökkentése.
Angliában tavaly óta több
terméken is olvasható az előállításához
és szállításához kapcsolódó
károsanyag kibocsátási információ.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >