A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja volt a FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legújabb adásának vendége.
A beszélgetésből megismerhetjük a fent említett kiadványt, amire régóta várt a hazai marketingszakma. A kötet átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Bánhegyi Zsófia hangsúlyozta: „A Trendbook időszerűségét azt is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatástól, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk, ahol az ügyfélélmény áll a középpontban”
A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan változatos témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszer-kommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social média, a marketing szuperereje vagy az adatvezéreltség. A könyvben 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon. Bánhegyi Zsófia, aki a Szerencsejáték Zrt kereskedelmi igazgatója saját példájukkal szemléltette a podcastban a marketing területén bekövetkezett változásokat: „A Szerencsejáték Zrt piaci környezete és a játékosi elvárások gyorsan változnak, így vállalatunk is egy transzformáción megy keresztül a marketing és kereskedelem területén. Kulcs lett a teljeskörű játékos ismeret, és az erre épülő testreszabott kiszolgálás nyújtása. Még egy ilyen klasszikusabb, több évtizede monopol piacon működő tevékenységnél is. mint a lottózói játék, előtérbe került az innováció és adatvezéreltség. Ez nem csak üzleti értéket teremt, de a mi esetünkben a felelős játékot is elősegíti.
A beszélgetésben szó volt a legújabb marketing technikákról, a magyar és a nemzetközi lottótársaságok viszonyáról és arról, hogy kinek ajánlják a Marketing Trendbookot a készítők. Ne maradjon le a FutureTalks üzleti podcastunk új adásáról, és iratkozzon fel a csatornánkra!
Kapcsolódó cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Tibenszky Moni Lisa: A kamaszok a bizonytalanságtól félnek, és sokszor a „nem vagyok elég jó” érzését élik meg
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ha nem tabusítunk, hanem…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >