A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja volt a FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legújabb adásának vendége.
A beszélgetésből megismerhetjük a fent említett kiadványt, amire régóta várt a hazai marketingszakma. A kötet átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Bánhegyi Zsófia hangsúlyozta: „A Trendbook időszerűségét azt is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatástól, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk, ahol az ügyfélélmény áll a középpontban”
A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan változatos témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszer-kommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social média, a marketing szuperereje vagy az adatvezéreltség. A könyvben 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon. Bánhegyi Zsófia, aki a Szerencsejáték Zrt kereskedelmi igazgatója saját példájukkal szemléltette a podcastban a marketing területén bekövetkezett változásokat: „A Szerencsejáték Zrt piaci környezete és a játékosi elvárások gyorsan változnak, így vállalatunk is egy transzformáción megy keresztül a marketing és kereskedelem területén. Kulcs lett a teljeskörű játékos ismeret, és az erre épülő testreszabott kiszolgálás nyújtása. Még egy ilyen klasszikusabb, több évtizede monopol piacon működő tevékenységnél is. mint a lottózói játék, előtérbe került az innováció és adatvezéreltség. Ez nem csak üzleti értéket teremt, de a mi esetünkben a felelős játékot is elősegíti.
A beszélgetésben szó volt a legújabb marketing technikákról, a magyar és a nemzetközi lottótársaságok viszonyáról és arról, hogy kinek ajánlják a Marketing Trendbookot a készítők. Ne maradjon le a FutureTalks üzleti podcastunk új adásáról, és iratkozzon fel a csatornánkra!
Kapcsolódó cikkeink
Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Frankó Csuba Dea: Célom, hogy azt a jövőt építsük, amiben élni szeretnénk
A legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával podcast vendége Frankó Csuba Dea…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >