A személyes kommunikáció ereje
A gyermekekhez szóló termékeknél a speciális és bizalmi jellegnél fogva inkább a személyesebb direktmarketing, illetve a célirányos printmédia használata a célravezetőbb. A pelenkákat forgalmazó miskolci Flexico számára is a legjobb értékesítés-ösztönzési eszköz a nagyszabású bababörzéken való részvétel – árulta el Bernáth Adrienn.
– A kismamákkal kialakított személyes kapcsolat meghozta az eredményét, sokan váltak állandó vásárlónkká. Szállítóautóink figyelemfelkeltő hirdetései az ország egész területén láthatóak. Ezenkívül interneten, regionális hirdetési lapokban, valamint a célcsoportunknak szóló magazinokban hirdetjük termékeinket, szolgáltatásainkat.
Király Zsolt, a Charlotte Cosmetic Magyarország Kft. cégvezetője úgy látja, ma feltűnően sok a különböző dermatitisben (gyulladásos bőrbetegségben) szenvedő gyermek. Cégük az ő számukra kifejlesztett termékei sajnos nem találhatók a hazai és a multinacionális kereskedelmi láncokban, mert kereskedői oldalról nincs meg erre az igény. A marketingkeretek szűkössége miatt a cég leginkább írott médiumokban hirdet, a cégvezető szerint vegyes tapasztalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
FECSO: a szemléletformálás a cél
A Fenntartható Csomagolásért Egyesület (FECSO) megalakulását sajtótájékoztatón jelentették be, ahol…
Tovább olvasom >Kuponláz Magyarországon
A magyarok közel fele havonta kuponozik, sokan 5000 forintnál is…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >