A személyes kommunikáció ereje
A gyermekekhez szóló termékeknél a speciális és bizalmi jellegnél fogva inkább a személyesebb direktmarketing, illetve a célirányos printmédia használata a célravezetőbb. A pelenkákat forgalmazó miskolci Flexico számára is a legjobb értékesítés-ösztönzési eszköz a nagyszabású bababörzéken való részvétel – árulta el Bernáth Adrienn.
– A kismamákkal kialakított személyes kapcsolat meghozta az eredményét, sokan váltak állandó vásárlónkká. Szállítóautóink figyelemfelkeltő hirdetései az ország egész területén láthatóak. Ezenkívül interneten, regionális hirdetési lapokban, valamint a célcsoportunknak szóló magazinokban hirdetjük termékeinket, szolgáltatásainkat.
Király Zsolt, a Charlotte Cosmetic Magyarország Kft. cégvezetője úgy látja, ma feltűnően sok a különböző dermatitisben (gyulladásos bőrbetegségben) szenvedő gyermek. Cégük az ő számukra kifejlesztett termékei sajnos nem találhatók a hazai és a multinacionális kereskedelmi láncokban, mert kereskedői oldalról nincs meg erre az igény. A marketingkeretek szűkössége miatt a cég leginkább írott médiumokban hirdet, a cégvezető szerint vegyes tapasztalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >