A személyes kommunikáció ereje
A gyermekekhez szóló termékeknél a speciális és bizalmi jellegnél fogva inkább a személyesebb direktmarketing, illetve a célirányos printmédia használata a célravezetőbb. A pelenkákat forgalmazó miskolci Flexico számára is a legjobb értékesítés-ösztönzési eszköz a nagyszabású bababörzéken való részvétel – árulta el Bernáth Adrienn.
– A kismamákkal kialakított személyes kapcsolat meghozta az eredményét, sokan váltak állandó vásárlónkká. Szállítóautóink figyelemfelkeltő hirdetései az ország egész területén láthatóak. Ezenkívül interneten, regionális hirdetési lapokban, valamint a célcsoportunknak szóló magazinokban hirdetjük termékeinket, szolgáltatásainkat.
Király Zsolt, a Charlotte Cosmetic Magyarország Kft. cégvezetője úgy látja, ma feltűnően sok a különböző dermatitisben (gyulladásos bőrbetegségben) szenvedő gyermek. Cégük az ő számukra kifejlesztett termékei sajnos nem találhatók a hazai és a multinacionális kereskedelmi láncokban, mert kereskedői oldalról nincs meg erre az igény. A marketingkeretek szűkössége miatt a cég leginkább írott médiumokban hirdet, a cégvezető szerint vegyes tapasztalatokkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >