Csökken a szeletelt PICK szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyisége
A magyar tulajdonú húsipari márkák körében a PICK az elsők között tett jelentős lépéseket a termékei csomagolásához felhasznált műanyag mennyiségének csökkentése céljából.
A döntés jól illeszkedik abba a többlépcsős, a környezettudatosságot erősítő folyamatba, amelynek célja, hogy a PICK 5 éven belül kizárólag 100 százalékban újrahasznosítható anyagokból készült csomagolásban juttassa el a vásárlókhoz a szeletelt termékeket. A 2022 első negyedévére megvalósított fejlesztéseknek köszönhetően a boltokban jelenleg kapható legtöbb szeletelt PICK szalámi tálcaméretét 3 centiméterrel csökkentették, ami 14 százalékkal mérsékelte a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét. Csak a csomagolás lett kisebb, a termék mennyisége és íze nem változott.
A műanyag csomagolóanyag éves felhasználását két év alatt 60 tonnával csökkentette, köszönhetően annak, hogy a szeletelt termékek csomagolásához felhasznált fólia vastagságát közel negyedével csökkentette a vállalat.
„A hústermékek minőségmegőrzésének jelenleg elengedhetetlen eleme a műanyag csomagolóanyag, viszont ezekkel a fejlesztésekkel a PICK még egy lépéssel közelebb került a környezetbarátabb húsipari csomagolások használatához. A PICK márkánál a tradíció és innováció a kezdetektől kéz a kézben jár, csomagolásfejlesztési szakértőink elkötelezetten dolgoznak azon, hogy kevesebb és környezetkímélőbb csomagolásokban kerüljenek termékeink a boltok pocaira. A fejlesztéseknek köszönhetően a fogyasztóink is biztosak lehetnek abban, hogy kedvenc PICK szalámi termékeik megvásárlásával a jövőben kevésbé terhelik környezetüket”
– mondta el Haluska Adrienn, a Pick Szeged Zrt. fejlesztési és minőségirányítási igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >