Csökken a szeletelt PICK szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyisége
A magyar tulajdonú húsipari márkák körében a PICK az elsők között tett jelentős lépéseket a termékei csomagolásához felhasznált műanyag mennyiségének csökkentése céljából.

Csökkent a műanyag
A döntés jól illeszkedik abba a többlépcsős, a környezettudatosságot erősítő folyamatba, amelynek célja, hogy a PICK 5 éven belül kizárólag 100 százalékban újrahasznosítható anyagokból készült csomagolásban juttassa el a vásárlókhoz a szeletelt termékeket. A 2022 első negyedévére megvalósított fejlesztéseknek köszönhetően a boltokban jelenleg kapható legtöbb szeletelt PICK szalámi tálcaméretét 3 centiméterrel csökkentették, ami 14 százalékkal mérsékelte a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét. Csak a csomagolás lett kisebb, a termék mennyisége és íze nem változott.
A műanyag csomagolóanyag éves felhasználását két év alatt 60 tonnával csökkentette, köszönhetően annak, hogy a szeletelt termékek csomagolásához felhasznált fólia vastagságát közel negyedével csökkentette a vállalat.
„A hústermékek minőségmegőrzésének jelenleg elengedhetetlen eleme a műanyag csomagolóanyag, viszont ezekkel a fejlesztésekkel a PICK még egy lépéssel közelebb került a környezetbarátabb húsipari csomagolások használatához. A PICK márkánál a tradíció és innováció a kezdetektől kéz a kézben jár, csomagolásfejlesztési szakértőink elkötelezetten dolgoznak azon, hogy kevesebb és környezetkímélőbb csomagolásokban kerüljenek termékeink a boltok pocaira. A fejlesztéseknek köszönhetően a fogyasztóink is biztosak lehetnek abban, hogy kedvenc PICK szalámi termékeik megvásárlásával a jövőben kevésbé terhelik környezetüket”
– mondta el Haluska Adrienn, a Pick Szeged Zrt. fejlesztési és minőségirányítási igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből nyolc magyar ezt csomagolja a hátizsákba, ha kirándulni indul
Tavasz, napsütés, szabad levegő – indul a túraszezon. A PICK…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Húsvétra a hagyományos sonkát keresik a legtöbben
Húsvétra a hagyományos, lassú pácolású sonkát keresik a legtöbben, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >