A szárazáru-választék a legnagyobb az Aldi lengyelországi üzleteiben
A német diszkontlánc legelső üzletei Lengyelország déli és nyugati részén nyíltak meg. A Nielsen Piackutató vizsgálata szerint a választék 900-nál több cikkelemből áll. A teljes kínálat 95 százaléka FMCG termék.
A legnagyobb 197 cikk elemes
választékot szárazáruból mutatta
fel a vizsgált poznani üzlet, édességből
124 fajtát, az egészséget és szépséget
szolgáló termék száma, babaápolási
cikkel együtt 115 volt. Tejtermékből (71), háztartási
vegyiáruból (64), mélyhűtött termékből
(42), alkoholmentes szomjoltókból (41), égetett
szeszesitalból (34) és cigarettából (10)
kiszerelés volt készleten. Bébiételt és
hajfestéket nem kínált az üzlet és
sörből is csak belga, kereskedelmi márkát
kínáltak, lengyel sör egyáltalán nem
volt készleten. A nyitással kapcsolatos fő
reklám-tevékenység elsősorban szórólap
terjesztést jelentett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >