A szakma nem elégedett az Agrár Marketing Centrummal

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 02. 16. 00:00

Egy szakértői jelentés szerint meg kell szüntetni a szervezetet, mert nem teljesítette azt, amiért létrehozták.

Az Agrármarketing Centrumot 1996-ban alapította a
földművelésügyi minisztérium azzal a céllal, hogy segítse a magyar termékek
piacra jutását. A szervezet közhasznú társaságként működik, és több milliárd
forint közpénzzel gazdálkodhat. Feladatai közé tartozik, az agrártermékek
exportjának segítése, a kiállításokra való kijutásának támogatása, valamint a
marketingfeladatok ellátásához szükséges ismeretek átadása, a kezdő
agrárvállalkozók piacismereteinek gyarapítása. A szakértői bizottság szerint a
tízéves fennállás alatt ezek az elvárások nem teljesültek.

Az Élelmiszerfeldolgozók Szövetsége szerint viszont szükség
van a centrumra, de gazdálkodását felül kellene vizsgálni és irányítását a
termelőkre kellene bízni.

 

Kapcsolódó cikkeink