A szakma nem elégedett az Agrár Marketing Centrummal
Egy szakértői jelentés szerint meg kell szüntetni a szervezetet, mert nem teljesítette azt, amiért létrehozták.
Az Agrármarketing Centrumot 1996-ban alapította a
földművelésügyi minisztérium azzal a céllal, hogy segítse a magyar termékek
piacra jutását. A szervezet közhasznú társaságként működik, és több milliárd
forint közpénzzel gazdálkodhat. Feladatai közé tartozik, az agrártermékek
exportjának segítése, a kiállításokra való kijutásának támogatása, valamint a
marketingfeladatok ellátásához szükséges ismeretek átadása, a kezdő
agrárvállalkozók piacismereteinek gyarapítása. A szakértői bizottság szerint a
tízéves fennállás alatt ezek az elvárások nem teljesültek.
Az Élelmiszerfeldolgozók Szövetsége szerint viszont szükség
van a centrumra, de gazdálkodását felül kellene vizsgálni és irányítását a
termelőkre kellene bízni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >