A szakma nem elégedett az Agrár Marketing Centrummal
Egy szakértői jelentés szerint meg kell szüntetni a szervezetet, mert nem teljesítette azt, amiért létrehozták.
Az Agrármarketing Centrumot 1996-ban alapította a
földművelésügyi minisztérium azzal a céllal, hogy segítse a magyar termékek
piacra jutását. A szervezet közhasznú társaságként működik, és több milliárd
forint közpénzzel gazdálkodhat. Feladatai közé tartozik, az agrártermékek
exportjának segítése, a kiállításokra való kijutásának támogatása, valamint a
marketingfeladatok ellátásához szükséges ismeretek átadása, a kezdő
agrárvállalkozók piacismereteinek gyarapítása. A szakértői bizottság szerint a
tízéves fennállás alatt ezek az elvárások nem teljesültek.
Az Élelmiszerfeldolgozók Szövetsége szerint viszont szükség
van a centrumra, de gazdálkodását felül kellene vizsgálni és irányítását a
termelőkre kellene bízni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >