A szakma nem elégedett az Agrár Marketing Centrummal
Egy szakértői jelentés szerint meg kell szüntetni a szervezetet, mert nem teljesítette azt, amiért létrehozták.
Az Agrármarketing Centrumot 1996-ban alapította a
földművelésügyi minisztérium azzal a céllal, hogy segítse a magyar termékek
piacra jutását. A szervezet közhasznú társaságként működik, és több milliárd
forint közpénzzel gazdálkodhat. Feladatai közé tartozik, az agrártermékek
exportjának segítése, a kiállításokra való kijutásának támogatása, valamint a
marketingfeladatok ellátásához szükséges ismeretek átadása, a kezdő
agrárvállalkozók piacismereteinek gyarapítása. A szakértői bizottság szerint a
tízéves fennállás alatt ezek az elvárások nem teljesültek.
Az Élelmiszerfeldolgozók Szövetsége szerint viszont szükség
van a centrumra, de gazdálkodását felül kellene vizsgálni és irányítását a
termelőkre kellene bízni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >