A Svetofor új üzletformátummal jelentkezik Szerbiában
Az orosz keménydiszkont, a Svetofor Szerbiában új üzletformátumot vezet be. A cég korábban a MERE márka alatt már nyitott két üzletet az országban. A Kruševacban nyitott új szupermarket eladótere 1150 nm, míg a szabadkai üzlet 1200 nm-en várja vásárlóit.
A koronavírus-járvány miatti korlátozások okán pillanatnyilag mindkét üzlet szűk, mindössze 40 helyi termelőtől beszerzett 400 termékből álló választékot kínál.
A Svetofor célja 1500 – főként Oroszországból és Fehéroroszországból származó – élelmiszer és háztartási cikkből álló kínálat és a konkurenciánál 20%-kal alacsonyabb árak biztosítása.
Kapcsolódó cikkeink
Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >GKI elemzés: Orosz gázkitettség – Lehetne másképp is?
Magyarország orosz energiakitettsége, amely a hidegháború idején kiépített infrastruktúrára vezethető…
Tovább olvasom >Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom és történelmi mélyponton stagnált a munkanélküliség
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom éves növekedése novemberben, miközben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >