A Svetofor új üzletformátummal jelentkezik Szerbiában
Az orosz keménydiszkont, a Svetofor Szerbiában új üzletformátumot vezet be. A cég korábban a MERE márka alatt már nyitott két üzletet az országban. A Kruševacban nyitott új szupermarket eladótere 1150 nm, míg a szabadkai üzlet 1200 nm-en várja vásárlóit.
A koronavírus-járvány miatti korlátozások okán pillanatnyilag mindkét üzlet szűk, mindössze 40 helyi termelőtől beszerzett 400 termékből álló választékot kínál.
A Svetofor célja 1500 – főként Oroszországból és Fehéroroszországból származó – élelmiszer és háztartási cikkből álló kínálat és a konkurenciánál 20%-kal alacsonyabb árak biztosítása.
Kapcsolódó cikkeink
Májustól akár felszámolással is járhat az Oroszország elleni EU-szankciók megsértése
Az Európai Unió (EU) idén áprilisban elfogadott, és 2025 májusáig…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >Folyamatosak a vajlopások az áremelkedések hatására
Az orosz gazdaság komoly kihívásokkal néz szembe, mivel az infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >