A svájci Emmi tulajdonába kerül az amerikai fetasajtmárka, az Athenos
A svájci tejipari vállalat, az Emmi nem nyilvános összegért vásárolja meg a Lactalis Csoporttól az Athenos amerikai fetasajtmárkát. Ezzel az Emmi megszilárdítja pozícióját az amerikai piacon, és a disztribúciós tevékenységének további erősödése révén újabb exportlehetőséget teremtett a svájci sajt számára.
A tranzakció lezárulta után az Athenos a 2009 óta az Emmi Csoportnak tagjaként működő Emmi Roth USA vezetése alá kerül.
A fetasajt újdonsült népszerűsége az Egyesült Államokban egyre nő, és várhatóan egyre többen fognak a jövőben az egészséges táplálkozás, így a fetasajt felé fordulni. Az Athenos tavaly mintegy 90 millió dolláros nettó árbevételt mondhatott magáénak.
Az akvizíció az amerikai szabályozó végső jóváhagyására vár.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >