A svájci Emmi tulajdonába kerül az amerikai fetasajtmárka, az Athenos
A svájci tejipari vállalat, az Emmi nem nyilvános összegért vásárolja meg a Lactalis Csoporttól az Athenos amerikai fetasajtmárkát. Ezzel az Emmi megszilárdítja pozícióját az amerikai piacon, és a disztribúciós tevékenységének további erősödése révén újabb exportlehetőséget teremtett a svájci sajt számára.
A tranzakció lezárulta után az Athenos a 2009 óta az Emmi Csoportnak tagjaként működő Emmi Roth USA vezetése alá kerül.
A fetasajt újdonsült népszerűsége az Egyesült Államokban egyre nő, és várhatóan egyre többen fognak a jövőben az egészséges táplálkozás, így a fetasajt felé fordulni. Az Athenos tavaly mintegy 90 millió dolláros nettó árbevételt mondhatott magáénak.
Az akvizíció az amerikai szabályozó végső jóváhagyására vár.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >