A svájci Emmi tulajdonába kerül az amerikai fetasajtmárka, az Athenos
A svájci tejipari vállalat, az Emmi nem nyilvános összegért vásárolja meg a Lactalis Csoporttól az Athenos amerikai fetasajtmárkát. Ezzel az Emmi megszilárdítja pozícióját az amerikai piacon, és a disztribúciós tevékenységének további erősödése révén újabb exportlehetőséget teremtett a svájci sajt számára.
A tranzakció lezárulta után az Athenos a 2009 óta az Emmi Csoportnak tagjaként működő Emmi Roth USA vezetése alá kerül.
A fetasajt újdonsült népszerűsége az Egyesült Államokban egyre nő, és várhatóan egyre többen fognak a jövőben az egészséges táplálkozás, így a fetasajt felé fordulni. Az Athenos tavaly mintegy 90 millió dolláros nettó árbevételt mondhatott magáénak.
Az akvizíció az amerikai szabályozó végső jóváhagyására vár.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >