A Superdrug exkluzív CBD-termékeket reklámoz
A Superdrug Sunday Edit blog posztjában mutatja be CBD-termékeit, és igyekszik a vásárlókat „megtanítani” arra, mi is az a CBD, és milyen előnyei vannak. Első útmutatóját a kereskedelmi vállalat 2018 novemberében jelentette meg. A témával kapcsolatos vásárlói tájékoztatás nagyszerű módja lehet az értékesítés növelésének.
Az egészség- és szépségápolási lánc a blogbejegyzések révén népszerűsíti márkás CBD-termékeit, különös tekintettel az exkluzív Revolution és NYX márkákra. A lépés időszerű most, amikor a CBD pályája az egészségügy és szépségápolás terén felfelé ível.
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >