A Superdrug exkluzív CBD-termékeket reklámoz
A Superdrug Sunday Edit blog posztjában mutatja be CBD-termékeit, és igyekszik a vásárlókat „megtanítani” arra, mi is az a CBD, és milyen előnyei vannak. Első útmutatóját a kereskedelmi vállalat 2018 novemberében jelentette meg. A témával kapcsolatos vásárlói tájékoztatás nagyszerű módja lehet az értékesítés növelésének.
Az egészség- és szépségápolási lánc a blogbejegyzések révén népszerűsíti márkás CBD-termékeit, különös tekintettel az exkluzív Revolution és NYX márkákra. A lépés időszerű most, amikor a CBD pályája az egészségügy és szépségápolás terén felfelé ível.
Kapcsolódó cikkeink
Vásárlási élmény és társadalmi felelősségvállalás: Mesterséges intelligencia a szépségiparban
Minden iparágban gőzerővel robognak a mesterséges intelligencia alapú fejlesztések, és…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >