A Superdrug exkluzív CBD-termékeket reklámoz
A Superdrug Sunday Edit blog posztjában mutatja be CBD-termékeit, és igyekszik a vásárlókat „megtanítani” arra, mi is az a CBD, és milyen előnyei vannak. Első útmutatóját a kereskedelmi vállalat 2018 novemberében jelentette meg. A témával kapcsolatos vásárlói tájékoztatás nagyszerű módja lehet az értékesítés növelésének.
Az egészség- és szépségápolási lánc a blogbejegyzések révén népszerűsíti márkás CBD-termékeit, különös tekintettel az exkluzív Revolution és NYX márkákra. A lépés időszerű most, amikor a CBD pályája az egészségügy és szépségápolás terén felfelé ível.
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >