A Superbrands előnyei
Szemináriumot szervez november 4-én a Superbrands Magyarország a Kempinski Hotel Corvinusban. Az eseményen többek között megvizsgálják: miért értékes a Superbrands cím elnyerése és hogy miként lehet profitálni a cím megfelelő használatából.
Hogyan változtak a vásárlói szokások? Hogyan értékelik a fogyasztók saját helyzetüket? Vajon mennyiben érzik a márkák a válságot? És vajon hogyan tud a jelenlegi helyzetben támaszt nyújtani egy ilyen neves elismerés? – ezekre a kérdésekre is keresik a választ a szeminárium előadói.
Nyitóelőadóként Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója a Program öt éves magyarországi történetéről beszél, míg dr. Serényi János a Superbrands Bizottság elnöke konkrét gyakorlati tanácsokat ad át a résztvevőknek arra vonatkozóan, hogy a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték miként növelhető a Superbrands minősítés segítségével, végül Szalókyné Tóth Judit, az ACNielsen Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója a gazdasági válság márkákra gyakorolt hatásáról értekezik.
Az előadásokat követően négy esettanulmányt ismerhetnek meg a résztvevők, amelyek többek között egy magyar brand külföldi márkaépítéséről, továbbá a kisvállalkozások márkaépítési lehetőségeiről szólnak – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >