A Strongbow Gold Klapka titkos aranyszállítmánya
Különleges kampánnyal érkezett hazánkba egy új termék, egy új márka, a Heineken által forgalmazott Strongbow Gold alma cider. A márka Klapka György különleges aranyszállítmányaként mutatkozott be.
A folyékony arany nem más, mint a mostantól nálunk is kapható Strongbow Gold almacider. Ennek átlátszó, fekete és arany színekben pompázó palackját a szemfülesek már a vírusvideón felismerhették, hiszen mindvégig látszott. A videót vagy annak tartalmát számos médium közölte, TV–ben, rádióműsorban és újságban láthattuk, hallhattuk.
“Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy egy új, prémium kategóriás italt vezethetünk be a magyar piacra, mert tudjuk, hogy a hazai fogyasztók szeretika minőségi és könnyed italokat. A Strongbow Gold a világelső cider márkaként ismert Strongbow család tagja, mindent magáénak tudhat, amit ez a folyékony arany képvisel. Magyarország aranyszakértője, Klapka György támogatásánál és ajánlásánál jobb megoldást ezért keresve sem találhattunk volna arra, hogy bemutatkozzunk a magyar fogyasztóknak” – mondta Bram Westenbrink, a Heineken Hungária marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >