A Strongbow Gold Klapka titkos aranyszállítmánya
Különleges kampánnyal érkezett hazánkba egy új termék, egy új márka, a Heineken által forgalmazott Strongbow Gold alma cider. A márka Klapka György különleges aranyszállítmányaként mutatkozott be.
A folyékony arany nem más, mint a mostantól nálunk is kapható Strongbow Gold almacider. Ennek átlátszó, fekete és arany színekben pompázó palackját a szemfülesek már a vírusvideón felismerhették, hiszen mindvégig látszott. A videót vagy annak tartalmát számos médium közölte, TV–ben, rádióműsorban és újságban láthattuk, hallhattuk.
“Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy egy új, prémium kategóriás italt vezethetünk be a magyar piacra, mert tudjuk, hogy a hazai fogyasztók szeretika minőségi és könnyed italokat. A Strongbow Gold a világelső cider márkaként ismert Strongbow család tagja, mindent magáénak tudhat, amit ez a folyékony arany képvisel. Magyarország aranyszakértője, Klapka György támogatásánál és ajánlásánál jobb megoldást ezért keresve sem találhattunk volna arra, hogy bemutatkozzunk a magyar fogyasztóknak” – mondta Bram Westenbrink, a Heineken Hungária marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >