A Strauss megvásárolta az orosz Cosan Coffee márkáit
A Csornaja Kartaért és a Kaffaért 93 millió dollárt fizetett az izraeli cég. A két márkát integrálják a Strauss régióbeli érdekeltségeibe.A Strauss közleményben
tudatta, hogy a tranzakciónak köszönhetően
jelenlegi mintegy 120 millió dolláros régiós
forgalma várhatóan megduplázódik és
ezzel piacvezetővé válik az orosz és ukrán
kávépiacon. Az újonnan megszerzett márkák
egy részét saját régiós üzemeiben
gyártja majd a cég, a másik felét
bérmunkában dolgoztatja fel.
A Strauss Közép- és
Kelet-Európa legnagyobb kávéforgalmazója
és a második legnagyobb kávécég
Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >