A Strauss megvásárolta az orosz Cosan Coffee márkáit
A Csornaja Kartaért és a Kaffaért 93 millió dollárt fizetett az izraeli cég. A két márkát integrálják a Strauss régióbeli érdekeltségeibe.A Strauss közleményben
tudatta, hogy a tranzakciónak köszönhetően
jelenlegi mintegy 120 millió dolláros régiós
forgalma várhatóan megduplázódik és
ezzel piacvezetővé válik az orosz és ukrán
kávépiacon. Az újonnan megszerzett márkák
egy részét saját régiós üzemeiben
gyártja majd a cég, a másik felét
bérmunkában dolgoztatja fel.
A Strauss Közép- és
Kelet-Európa legnagyobb kávéforgalmazója
és a második legnagyobb kávécég
Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >