A Strauss megvásárolta az orosz Cosan Coffee márkáit
A Csornaja Kartaért és a Kaffaért 93 millió dollárt fizetett az izraeli cég. A két márkát integrálják a Strauss régióbeli érdekeltségeibe.A Strauss közleményben
tudatta, hogy a tranzakciónak köszönhetően
jelenlegi mintegy 120 millió dolláros régiós
forgalma várhatóan megduplázódik és
ezzel piacvezetővé válik az orosz és ukrán
kávépiacon. Az újonnan megszerzett márkák
egy részét saját régiós üzemeiben
gyártja majd a cég, a másik felét
bérmunkában dolgoztatja fel.
A Strauss Közép- és
Kelet-Európa legnagyobb kávéforgalmazója
és a második legnagyobb kávécég
Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >