A Strauss megvásárolta az orosz Cosan Coffee márkáit
A Csornaja Kartaért és a Kaffaért 93 millió dollárt fizetett az izraeli cég. A két márkát integrálják a Strauss régióbeli érdekeltségeibe.A Strauss közleményben
tudatta, hogy a tranzakciónak köszönhetően
jelenlegi mintegy 120 millió dolláros régiós
forgalma várhatóan megduplázódik és
ezzel piacvezetővé válik az orosz és ukrán
kávépiacon. Az újonnan megszerzett márkák
egy részét saját régiós üzemeiben
gyártja majd a cég, a másik felét
bérmunkában dolgoztatja fel.
A Strauss Közép- és
Kelet-Európa legnagyobb kávéforgalmazója
és a második legnagyobb kávécég
Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >