A Starbucks megnyitja az első online kávéházait Kínában
A Starbucks és az Alibaba Csoport stratégiai partnerségi megállapodást kötött, melynek célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A partnerség egyik célja egy újítás, a világon az első virtuális Starbucks üzlet létrehozása Kínában. Ennek a digitális területen való együttműködésnek a keretében az Alibaba kifejleszt egy online kezelőközpontot, a Starbucks termékeit ezáltal már online is megvásárolhatják a kínai fogyasztók.
A Starbucks fokozatosan integrálja majd Starbucks Rewards (SR) törzsvásárlói platformját is a központi rendszerbe, hogy az ott a fogyasztási szokásokról felgyűlő tapasztalatok alapján személyre szabott fogyasztói élményt nyújthasson ügyfeleinek.
A Starbucks és az Alibaba tervei szerint az Ele.me „on-demand” (igény szerint használható) platformja segítségével kísérleti házhozszállítási szolgáltatást indítanak el Pekingben és Shanghaiban 2018 szeptemberében, és 2018 végéig a házhozszállítási programot 30 városra és több mint 2000 kávézóra terjesztik ki.
A Hema szupermarketekben a Starbucks és a Hema felállítanak egy kifejezetten a Starbucks megrendelések teljesítése céljára tervezett egységet, melynek révén bővülnek a Starbucks termékek házhozszállítási lehetőségei.
Kínai ügyfeleink elvárják tőlünk az általuk megszokott Starbucks élmény biztosítását, és büszkék vagyunk arra, hogy olyan prémiumkategóriás, magas minőségű kiszállítási szolgáltatást nyújthatunk számukra, amely megfelel az általuk az üzleteinkből jól ismert és elvárt szolgáltatásoknak. Ez egy olyan célkitűzés, amiből nem engedünk – mondta Belinda Wong, a Starbucks China vezérigazgatója. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >