A Starbucks megnyitja az első online kávéházait Kínában
A Starbucks és az Alibaba Csoport stratégiai partnerségi megállapodást kötött, melynek célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A partnerség egyik célja egy újítás, a világon az első virtuális Starbucks üzlet létrehozása Kínában. Ennek a digitális területen való együttműködésnek a keretében az Alibaba kifejleszt egy online kezelőközpontot, a Starbucks termékeit ezáltal már online is megvásárolhatják a kínai fogyasztók.
A Starbucks fokozatosan integrálja majd Starbucks Rewards (SR) törzsvásárlói platformját is a központi rendszerbe, hogy az ott a fogyasztási szokásokról felgyűlő tapasztalatok alapján személyre szabott fogyasztói élményt nyújthasson ügyfeleinek.
A Starbucks és az Alibaba tervei szerint az Ele.me „on-demand” (igény szerint használható) platformja segítségével kísérleti házhozszállítási szolgáltatást indítanak el Pekingben és Shanghaiban 2018 szeptemberében, és 2018 végéig a házhozszállítási programot 30 városra és több mint 2000 kávézóra terjesztik ki.
A Hema szupermarketekben a Starbucks és a Hema felállítanak egy kifejezetten a Starbucks megrendelések teljesítése céljára tervezett egységet, melynek révén bővülnek a Starbucks termékek házhozszállítási lehetőségei.
Kínai ügyfeleink elvárják tőlünk az általuk megszokott Starbucks élmény biztosítását, és büszkék vagyunk arra, hogy olyan prémiumkategóriás, magas minőségű kiszállítási szolgáltatást nyújthatunk számukra, amely megfelel az általuk az üzleteinkből jól ismert és elvárt szolgáltatásoknak. Ez egy olyan célkitűzés, amiből nem engedünk – mondta Belinda Wong, a Starbucks China vezérigazgatója. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Ökrös Oszkár helyettes államtitkár az Agrárminisztériumban fogadta Feng Fauit kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >