A Starbucks megnyitja az első online kávéházait Kínában
A Starbucks és az Alibaba Csoport stratégiai partnerségi megállapodást kötött, melynek célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A partnerség egyik célja egy újítás, a világon az első virtuális Starbucks üzlet létrehozása Kínában. Ennek a digitális területen való együttműködésnek a keretében az Alibaba kifejleszt egy online kezelőközpontot, a Starbucks termékeit ezáltal már online is megvásárolhatják a kínai fogyasztók.
A Starbucks fokozatosan integrálja majd Starbucks Rewards (SR) törzsvásárlói platformját is a központi rendszerbe, hogy az ott a fogyasztási szokásokról felgyűlő tapasztalatok alapján személyre szabott fogyasztói élményt nyújthasson ügyfeleinek.
A Starbucks és az Alibaba tervei szerint az Ele.me „on-demand” (igény szerint használható) platformja segítségével kísérleti házhozszállítási szolgáltatást indítanak el Pekingben és Shanghaiban 2018 szeptemberében, és 2018 végéig a házhozszállítási programot 30 városra és több mint 2000 kávézóra terjesztik ki.
A Hema szupermarketekben a Starbucks és a Hema felállítanak egy kifejezetten a Starbucks megrendelések teljesítése céljára tervezett egységet, melynek révén bővülnek a Starbucks termékek házhozszállítási lehetőségei.
Kínai ügyfeleink elvárják tőlünk az általuk megszokott Starbucks élmény biztosítását, és büszkék vagyunk arra, hogy olyan prémiumkategóriás, magas minőségű kiszállítási szolgáltatást nyújthatunk számukra, amely megfelel az általuk az üzleteinkből jól ismert és elvárt szolgáltatásoknak. Ez egy olyan célkitűzés, amiből nem engedünk – mondta Belinda Wong, a Starbucks China vezérigazgatója. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >