Újranyitnak a Starbucks-kávézók az Egyesült Államokban
A Starbucks nemrég bejelentette, hogy az amerikai egységeik 85 százalékát újranyitják, azonban még mindig nem áll vissza a hétköznapi élet, hiszen komoly változások jönnek annak érdekében, hogy az alkalmazottak és a személyzet is a legnagyobb biztonságban legyen.
A világ legnagyobb kávézólánca közleményben azt is jelezte, hogy az államok között is teljesen eltérő lehet, hogy milyen intézkedéseket vezetnek be az ottani üzletekben, viszont mindenhol különös hangsúlyt fektetnek a tisztaságra és a fertőtlenítésre.
A dolgozóknak minden műszak előtt egy egészségügyi teszten kell részt venniük, kötelező lesz az arcmaszk viselése és a fokozott kézmosásra is ügyelniük kell majd. A drive-thru, vagyis az autóból rendelés lehetősége továbbra is üzemelni fog, néhány étteremben pedig az üzlet előtt is át lehet majd venni a rendelést, a szabadban.
A legtöbb boltba a vásárlók is bemehetnek majd, a padlóra felfestett vonalak jelzik majd számukra, hogy milyen távolságot kell tartaniuk egymástól. Emellett korlátozzák azt is, hogy egyszerre hányan tartózkodhatnak a kávézóban, ahol ezúttal ülőhelyeket nem alakítanak ki. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >