A Starbucks húsmentes húsokat forgalmaz Kínában
A Starbucks elkezdi forgalmazni a Beyond Meat termékeit Kínában – írja a CNBC nyomán az origo. Az amerikai kávézólánc egy új fenntarthatósági projekt keretében tűzi étlapjára a húshelyettesítő ételeket a világ második legnagyobb gazdaságában.
A Starbucks három marhahús alternatívaként Beyond Meat terméket tűz a kínai étlapjára, de a globális kávézólánc projektje itt nem áll meg. Kétféle sertéshús alternatíva is megjelenik majd, melyek a hongkongi Omniporktól származnak, illetve a vállalat elkezdi árusítani az Oatly zabtej készítményeit a kínai fogyasztóknak.
A Starbucks ezzel fokozza a fenntarthatóságra irányuló erőfeszítéseit. Az elmúlt időszakban ugyanis egyre több fogyasztó számára váltak világossá a húsfogyasztás negatív környezeti hatásai, aminek következtében egyre népszerűbbek lettek az olyan növényi húshelyettesítő ételeket forgalmazó cégek, mint a Beyond Meat vagy az Impossible Food.
A Starbucks mostani lépése azonban hatalmas ugrás a Beyond Meat számára, amelye ezzel beteheti a lábát a kínai piacra. A növényi alapú húsokat kínáló vállalat egyébként az idei év végére szeretné kiterjeszteni az ázsiai termelését. A Beyond Meat és a Starbucks között azonban nem ez az első szövetség. A kávézólánc Kanadában már most is árusítja a Beyond Meat növényi alapú szendvicseit.
Úgy tűnik tehát, hogy a Starbucks és a Beyond Meat egyaránt optimisták és elkötelezettek a kínai terjeszkedéssel kapcsolatban, amit a koronavírus-járvány hatásai sem fognak vissza.
A Starbucks már újra is nyitotta a kínai kávézóinak 95 százalékát, miután azok időszakosan bezártak a járvány miatt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Meghosszabbította Kína a marhahúsimport-vizsgálatot – még várnak a korlátozásokkal
Három hónappal, november 26-ig meghosszabbította a marhahúsimportra vonatkozó vizsgálatát Kína,…
Tovább olvasom >Beyond lett a Beyond Meatből: irányt vált a növényi alapú cég
Elhagyta nevéből a Meat szót a Beyond Meat, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Jelöljön Ön is, ki kapja a Gundel-díjat 2025-ben!
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete Gundel Károly vendéglős és gasztronómiai szakíró…
Tovább olvasom >