A Spirit FM és a Manna FM rádió is az Atmediánál
Két egyedi műsorstruktúrával rendelkező rádió reklámértékesítését végzi 2021. szeptember 1-től a multimédiás kereskedőház, az Atmedia. A Spirit FM és a Manna FM rádió budapesti vételkörzetben érhető el, amivel az országos lefedettségű adók mellett a fővárosi régióban erősíti portfólióját a kereskedőház.
A multimédiás kereskedőház, az Atmedia rádiós üzletága évek óta egyedülálló országos lefedettséget biztosít a hirdetőknek, és az idei őszi szezont a fővárosi rádiós hirdetési felületek bővítésével indítja. Az ATV Csoporthoz kapcsolódó, de a Közösségi Rádiózásért Egyesület üzemeltetésében lévő Spirit FM néven a rádió 2019 szeptemberében indult el a médiavállalat első rádiós felületeként. A Spirit FM, mint kereskedelmi rádió tartalmi kínálatában főként közéleti, hír, portré- és kulturális műsorok vannak, valamint a rádióban az ATV-ből is ismert televíziós műsorvezetők és elismert újságírók is hallhatóak.
A Spirit FM sugárzási frekvenciája idén megváltozott, az NMHH ideiglenes kereskedelmi engedélye alapján 2021. május 3. és október 29. között a fővárosi 92,9 frekvencián fogható, amelynek vételkörzetében több mint 3 millió embert él. Májusban megújult a rádió műsorkínálata és a szlogenje – „Nagyváros Hangja”- is, mivel az új frekvencia a korábbinál jóval nagyobb elérésű földi FM-sugárzást biztosít.
A Manna FM a budapesti régió új közösségi rádiójaként 2019 február 5-én a 98.6 frekvencián indult el. A műsorkészítők igényes szórakozást kínálnak mindazon hallgatóknak, akik fontosnak tartják a lelki, szellemi és testi egészségük megtartását, fejlesztését, érdeklődnek környezetük helyi és közösségi eseményei iránt, a zenei kínálatban pedig igényes, alternatív, értéket közvetítő magyar előadókra kíváncsiak. A rádió tulajdonosa a Gospel Közhasznú Alapítvány, amelynek köszönhetően vallásos tematikájú műsorok is megtalálhatóak a kínálatukban. A rádió az analóg frekvenciának köszönhetően akár 2,2 millió embert is elérhet a hagyományos rádión keresztül.
Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetője elmondta:
„Örülünk a rádiós portfólióbővülésünknek, amely lehetővé teszi, hogy ősztől a budapesti piacon is nagyobb lefedettséget kínáljunk a hirdetőknek. Természetesen a rádiók egyedileg is elérhetőek lesznek, de tapasztalataink szerint a kampányoknál a megrendelők a minél nagyobb hallgatói elérést biztosító csomagajánlatokat részesítik előnyben. Ezért a Spirit FM és a Manna FM a Rádió 1 Budapest és a Best FM Budapest mellett úgynevezett „BUDAPEST CSOMAGBAN” is megrendelhető szeptembertől, és ezt még kiegészíthetik hirdetőink a Fitrádió a budapesti termeivel is.”
Az Atmedia rádiós portfóliójában a fővárost lefedő kibővített kínálat ősztől 4 rádiót tartalmaz majd, amelyek együtt költséghatékonyan érik el a budapesti 15 évnél idősebb lakosság 35%-át, ugyanakkor a 15-29 éves lakosság esetén az a szám már 60% (Forrás: NMHH Rádió Napló, 2021. 06; BP).
Kapcsolódó cikkeink
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti
Az Atmedia több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >