A SPAR WMF akciója Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat nyert
A SPAR Magyarország Kft. múlt évben kezdődött és február 29-én véget ért nagy sikerű „Ön is lehet mesterszakács!” néven futott WMF hűségpont akciója nemzetközi elismerésben részesült: 2012. június 12-én Londonban elnyerte az Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat.
Az Egyesült Királyságban kiadásra kerülő Loyalty Magazine első alkalommal szervezett nagyszabású díjátadó gálaestjén több, a vásárlói hűséghez kötődő díj került átadására. A SPAR három kategóriában jutott a legjobbak közé. Számos hazai és nemzetközi versenytársat maga mögé utasítva a vállalat a BrandLoyalty szakcéggel együttműködésben lebonyolított WMF akciójával elnyerte a fő kategória, azaz Európa legjobb hűségprogramos marketing kampányának díját. (Best Loyalty Programme Marketing Campaign of the Year).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >