A SPAR WMF akciója Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat nyert
A SPAR Magyarország Kft. múlt évben kezdődött és február 29-én véget ért nagy sikerű „Ön is lehet mesterszakács!” néven futott WMF hűségpont akciója nemzetközi elismerésben részesült: 2012. június 12-én Londonban elnyerte az Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat.
Az Egyesült Királyságban kiadásra kerülő Loyalty Magazine első alkalommal szervezett nagyszabású díjátadó gálaestjén több, a vásárlói hűséghez kötődő díj került átadására. A SPAR három kategóriában jutott a legjobbak közé. Számos hazai és nemzetközi versenytársat maga mögé utasítva a vállalat a BrandLoyalty szakcéggel együttműködésben lebonyolított WMF akciójával elnyerte a fő kategória, azaz Európa legjobb hűségprogramos marketing kampányának díját. (Best Loyalty Programme Marketing Campaign of the Year).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >