A SPAR WMF akciója Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat nyert
A SPAR Magyarország Kft. múlt évben kezdődött és február 29-én véget ért nagy sikerű „Ön is lehet mesterszakács!” néven futott WMF hűségpont akciója nemzetközi elismerésben részesült: 2012. június 12-én Londonban elnyerte az Európa legjobb hűség-promóciós marketing kampánya díjat.
Az Egyesült Királyságban kiadásra kerülő Loyalty Magazine első alkalommal szervezett nagyszabású díjátadó gálaestjén több, a vásárlói hűséghez kötődő díj került átadására. A SPAR három kategóriában jutott a legjobbak közé. Számos hazai és nemzetközi versenytársat maga mögé utasítva a vállalat a BrandLoyalty szakcéggel együttműködésben lebonyolított WMF akciójával elnyerte a fő kategória, azaz Európa legjobb hűségprogramos marketing kampányának díját. (Best Loyalty Programme Marketing Campaign of the Year).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >