A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is több franchise-partnerüzletben, valamint három saját üzemeltetésű áruházban is megvalósult már: Budapesten, Debrecenben, valamint a legújabb, szentendrei szupermarketben, ahol a Szintézis Informatikai Zrt. közreműködésével 13 000 darab négyszínű Pricer elektronikus polccímkét üzemeltek be.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az új megoldás egyszerre szolgálja a vásárlói élmény növelését, a munkafolyamatok hatékonyabbá tételét és a fenntartható működést. A SPAR az ígéretes tapasztalatokra építve további üzleteiben is szeretné bevezetni a technológiát.
– Az elektronikus polccímkék alkalmazása egy olyan nemzetközi trend, amely a modern, fenntartható és vásárlóközpontú kereskedelem irányába mutat. A SPAR Magyarország ebben a folyamatban is szerepet vállal: az első három saját üzemeltetésű áruházunkban szerzett kedvező tapasztalataink és a vásárlóinktól, valamint a kollégáinktól érkező pozitív visszajelzések megerősítettek bennünket abban, hogy jó úton járunk – emelte ki Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >