A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése: számukra nemcsak versenyképes jövedelmet és béren kívüli juttatásokat biztosít, hanem kiemelt figyelmet fordít a munkatársi közösség építésére és a kollégák elismerésére.

Az elmúlt 10 év során több mint 400 munkavállaló szerezte meg a Top Eladó címet
A vevőkiszolgálás színvonala mellett a SPAR kiemelt területként kezeli a munkatársi elégedettséget. 2025-re 17 ezer főre növekedett a SPAR márka égisze alatt dolgozók száma. A közösséget építő és a kemény munkát elismerő rendezvényeknek hála évente több ezer kollégával személyesen is találkozik a vállalat vezetése.
Top Eladó, SPAR Mester és SPAR Mester Pro képzések és díjátadó
A munkavállalói elégedettséghez nagy mértékben hozzájárulnak a munkaadó által biztosított képzési lehetőségek. Tudva ezt, a vállalatnál számtalan program működik, melyek közül 2024-ben zárta jubileumi, tizedik évfolyamát a Top Eladó képzés. Ennek célja olyan szakemberek fejlesztése, akik jól ismerik a frissáru területeket és a bolt működését, és akiknek a képzésben megszerzett tudása jó alapot nyújt a későbbi fejlődésükhöz, valamint segítséget ad a SPAR-on belüli előre lépéshez és támogatja karrierútjukat. A képzés sikerét bizonyítja, hogy az elmúlt 10 év során több mint 400 munkavállaló szerezte meg a Top Eladó címet. A végzősök számára gálaünnepség keretén belül adja át a SPAR vezetősége az okleveleket, ahol méltatják a SPAR Mester és a SPAR Mester Pro képzést elvégzőket is.
Nyugdíjas búcsúztató és jubileumi ünnepség
A 15, 25 és 40 év munkaviszonnyal rendelkező kollégákat, valamint a tárgyévben nyugdíjba vonulókat minden évben elismeri a vállalat vezetése és meghívja őket egy gálára is, ahol találkozhatnak egymással egy ünnepség és ebéd kíséretében.
Az év szakemberei pályázat és díjátadó gála
Hosszú évtizedek óta díjazza a vállalat a logisztikai és az élelmiszer-termelési területen tevékenykedő kollégák közül azokat, akik kiemelkedő szakmai tudással rendelkeznek és munkájukat a vezetők, valamint a munkatársak is elismerik, vagyis azokat, akik példaképként állíthatók a közösség elé. A SPAR minden évben meghirdeti „Az év logisztikusa” pályázatot 14 kategóriában, valamint „Az év élelmiszer-termelési szakembere” pályázatot 11 kategóriában. A díjazottak számára gálaműsor keretében adják át a jutalmakat a vállalat vezetői.
Arany Fenyő verseny és gála
A vállalat legnagyobb szabású belső rendezvénye az Arany Fenyő gála, amelyre a közel 350 saját üzemeltetésű üzlet (SPAR, City SPAR, INTERSPAR) vezetője kap meghívást, valamint valamennyi, az értékesítési területen tevékenykedő munkatárs is. Egy ünnepség keretein belül adják át az elismeréseket a vevőkiszolgálásban dolgozóknak, a SPAR online shop legjobbjainak, valamint a legeredményesebb áruházaknak. Azon kollégákat díjazzák, akik munkájukat kiemelkedően és precízen végzik. Az áruházak is megmérkőznek egymással formátumonként, a győztes egységek munkatársai pedig pénzjutalomban részesülnek. E rendezvény kiváló alkalom a tapasztalatcserére, az információk közvetlen átadására, és a csapatépítésre.
Arany Fenyő franchise verseny és gála
Nem csak a saját üzemeltetésű üzletek teljesítményét ismeri el a SPAR. A franchise egységek teljesítményét is évek óta felméri mystery shopping kutatás keretében és további objektív adatok alapján kiválasztja a legjobb SPAR partner és SPAR market áruházakat, valamint a legnagyobb forgalmi fejlődést elérő üzletek kollégáit is díjazza. A verseny eredményhirdetése ünnepélyes keretek között zajlik, amelyen valamennyi franchise üzlet tulajdonosa találkozhat egymással és a vállalat vezetésével, és a kétoldalú kapcsolatok ápolásában fontos szerepet betöltő kollégákkal.
Családi napok a logisztikai központokban
Óriási sikere van a kollégák körében a nagy létszámot megmozgató, gazdag programkínálattal tűzdelt családi napoknak, amelyekre a munkatársak a hozzátartozóikat, barátaikat is elhozhatják.
Helyi közösségek csapatépítői
A SPAR támogatja a vállalaton belüli közösségek közvetlen együttműködését azzal is, hogy lehetőséget ad és pénzbeli támogatást nyújt az együtt dolgozók csapatépítő aktivitásaihoz. Minden évben számos sport, tudományos, vagy művészeti kiránduláson tudnak így részt venni a munkatársak. A kikapcsolódáson túl ezek az alkalmak erősítik a munkavállalók mentális és fizikai egészségét is.
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balaton Fagyija verseny
Idén tizenkettedik alkalommal került sor a Balaton Fagyija versenyre, amely…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >