A SPAR megnyitotta első üzletét Lettországban
A kiskereskedelmi óriás, a SPAR megnyitotta első szupermarketjét Lettországban, Saldus városában, Rigától 120 kilométerre nyugatra.

A szupermarket a saldusi közösségben élő vásárlók napi vásárlási igényeit szolgálja ki
2021-ben a SPAR International engedélyt adott a márka Lettországban történő működtetésére az S&P Logistics számára. A 720 négyzetméteres üzletben egy bolti pékség, valamint élelmiszer- és frissáru is található. A szupermarket a saldusi közösségben élő vásárlók napi vásárlási igényeit szolgálja ki.
Andris Vilcmeiers, a SPAR Lettország igazgatótanácsának elnöke így nyilatkozott:
„Sok időt és erőfeszítést fordítottak a legjobb SPAR szomszédsági üzlet formátum kifejlesztésére, hogy megfeleljen a lettországi vásárlói igényeknek. Szorosan együttműködtünk különböző partnerekkel ebben a kezdeti szakaszban annak érdekében, hogy helyi eredetű termékeket, valamint egy sor saját márkás SPAR-terméket hozzunk az ügyfelek rendelkezésére.”
A Lettországi SPAR többféle kiskereskedelmi stratégia megvalósítását tervezi az egész országban, és minden üzlet balti gyártóktól és márkáktól származó árukat, valamint a SPAR saját márkás termékeit kínálja az összes fő termékcsoportból, valamint prémium, bio és öko termékcsaládokat. A kiskereskedő célja, hogy a helyi termelők számára lehetőséget biztosítson termékeik elérhetőségének növelésére a SPAR üzleteken keresztül történő értékesítéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >