A SPAR megnyitotta első üzletét Lettországban
A kiskereskedelmi óriás, a SPAR megnyitotta első szupermarketjét Lettországban, Saldus városában, Rigától 120 kilométerre nyugatra.

A szupermarket a saldusi közösségben élő vásárlók napi vásárlási igényeit szolgálja ki
2021-ben a SPAR International engedélyt adott a márka Lettországban történő működtetésére az S&P Logistics számára. A 720 négyzetméteres üzletben egy bolti pékség, valamint élelmiszer- és frissáru is található. A szupermarket a saldusi közösségben élő vásárlók napi vásárlási igényeit szolgálja ki.
Andris Vilcmeiers, a SPAR Lettország igazgatótanácsának elnöke így nyilatkozott:
„Sok időt és erőfeszítést fordítottak a legjobb SPAR szomszédsági üzlet formátum kifejlesztésére, hogy megfeleljen a lettországi vásárlói igényeknek. Szorosan együttműködtünk különböző partnerekkel ebben a kezdeti szakaszban annak érdekében, hogy helyi eredetű termékeket, valamint egy sor saját márkás SPAR-terméket hozzunk az ügyfelek rendelkezésére.”
A Lettországi SPAR többféle kiskereskedelmi stratégia megvalósítását tervezi az egész országban, és minden üzlet balti gyártóktól és márkáktól származó árukat, valamint a SPAR saját márkás termékeit kínálja az összes fő termékcsoportból, valamint prémium, bio és öko termékcsaládokat. A kiskereskedő célja, hogy a helyi termelők számára lehetőséget biztosítson termékeik elérhetőségének növelésére a SPAR üzleteken keresztül történő értékesítéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Digitális kedvezményappot indított a német Norma
Németországban új digitális kedvezményalkalmazást indított a Norma diszkontlánc június 2-án…
Tovább olvasom >