A SPAR lett az év egészségtudatos kereskedője
Egyre többen vannak Magyarországon, akik valamilyen érzékenységgel rendelkeznek, illetve tudatosabban szeretnének étkezni. A SPAR az országos hálózatában több mint 1500 féle árucikket kínál számukra, s kiemelten kezeli az egészségtudatos életmód népszerűsítését is.

Fontos az egészségtudatos vonal
A SPAR egészséges életmódhoz kapcsolódó termékfejlesztéseit idén Just Clear Fitness-Életmód Award díjjal jutalmazták, amelynek keretében az üzletlánc lett az Év egészségtudatos kereskedője 2022-ben. A rangos díjat öt hazai sportszakmai szervezet támogatásával ítélte oda a zsűri a SPAR-nak. Az áruházlánc a hazai piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít az egészséges életmód népszerűsítésére, a tudatos táplálkozás és a környezetünk megóvását célzó fogyasztói kultúra támogatására, illetve a mentes és speciális termékek fejlesztésére, így az évek alatt meghatározó szerepe lett a kiskereskedelem ezen szegmensében is.
A SPAR Magyarország ma már több mint 1500 féle árucikket kínál országos hálózatában a tudatos vásárlók, illetve a különböző intoleranciával élők számára. Az „életmód” kategóriába tartozó termékeket, legyen szó glutén- és laktózmentes, vegán, tudatos vagy biotermékekről, illetve sportos étrendkiegészítőkről, külön polcokon kínálja és számos marketingeszközzel támogatja a SPAR, így segítve a vásárlói döntést. Az áruházlánc számos kutatást, fogyasztói megkérdezést végzett a témában, ezek alapján elmondható, hogy több százezren vannak Magyarországon, akik személyesen vagy családilag is érintettek, így orvosi javaslat alapján keresik ezeket a termékeket, de sokan vannak, akik egyénileg döntöttek úgy, hogy valamilyen speciális diétát folytatnak. A hazai vásárlók leginkább a cukorcsökkentett és szénhidrátcsökkentett árucikkeket keresik, ugyanakkor a laktóz- vagy gluténmentes, illetve vegán termékek iránt is egyre többen érdeklődnek.
Mintegy 200 beszállító termékeit forgalmazza a SPAR az „életmód” kategóriában, döntő többségük Magyarországon működő vállalat. Az elmúlt 3 évben csaknem harmadával növekedett a kategória értékesítési volumene, jelenleg a teljes élelmiszerforgalom 7 százaléka már ilyen speciális termék.
A SPAR elkötelezettségét az is jól mutatja, hogy – a társadalmi szemléletformálás, az egészséges életmódra, sportolásra való ösztönzés keretében – kiemelten támogatja a Budapest Maraton Fesztivált, illetve partnere a Smart Sport Expo és Fitness fesztiválnak is, emellett vásárlóit dietetikai tanácsadással és számos egészségtudatos recepttel segíti honlapján, valamint az online közösségi térben.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >A zöld állításokról szólt a GVH legújabb tudásmegosztó rendezvénye
Immáron hetedik alkalommal rendezett konferenciát a Magyar Compliance Akadémia (MCA)…
Tovább olvasom >Túlsúly, alultápláltság, tanulságok: Lezárult a GYERE® Online Program hatásvizsgálata
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) sikeresen zárta hároméves GYERE®…
Tovább olvasom >