A SPAR is ünnepelt a Budapest100 hétvége alkalmából
2015-ben immár ötödik alkalommal hívták közös ünneplésre a méltán népszerű Budapest100 program szervezői a főváros százéves épületeinek lakóit és az érdeklődő nagyközönséget, hiszen, ahogy azt a fesztivál mottója is hirdeti: „Minden ház érdekes!” A Budapest100 program keretében ezúttal 60 ház nyitotta meg a kapuit, s idén a SPAR is örömmel ünnepelt együtt az egyik áruházának otthont adó százéves épület, a Károly körúton található híres Röser udvar lakóival és vendégeivel!
Április 18-án, szombaton reggel 10-től egész napon át számos izgalmas programmal, koncertekkel, vintage bazárral, borkóstolóval, építészeti- és helytörténeti előadásokkal, valamint kiállításokkal várta a százéves Röser udvar a történetére és építészeti értékeire kíváncsi közönséget. A programot a hagyományokhoz hűen a lakók és az épületben található üzletek közös együttműködésben alakították ki és valósították meg. Így például a Rododendron Art&Design Studióban a gyerekek 100 éves budapesti képeslapokat színezhettek újra, a Kontakt kávézó kávétörténeti bemutatót és kóstolót tartott a vendégei számára, míg a SPAR egy nagy közösségi brunch-hoz szolgáltatott finom enni- én innivalókat, így a délelőtt érkezőket az udvarba belépve csábító terülj-terülj asztalkám várta!
A Budapest100 egy rendhagyó civil rendezvény, amely 2011-ben hagyományteremtő szándékkal indult az OSA Archivum és a KÉK – Kortárs Építészeti Központ kezdeményezésére. Nem véletlen, hogy a számtalan önkéntes közreműködésével létrejövő, az egész várost megmozgató és valódi lakóközösséget teremtő rendezvényt a brit The Guardian is beválogatta egyik cikkében a kontinens legizgalmasabb kulturális eseményei közé.
Kapcsolódó cikkeink
Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >