A SPAR is ünnepelt a Budapest100 hétvége alkalmából
2015-ben immár ötödik alkalommal hívták közös ünneplésre a méltán népszerű Budapest100 program szervezői a főváros százéves épületeinek lakóit és az érdeklődő nagyközönséget, hiszen, ahogy azt a fesztivál mottója is hirdeti: „Minden ház érdekes!” A Budapest100 program keretében ezúttal 60 ház nyitotta meg a kapuit, s idén a SPAR is örömmel ünnepelt együtt az egyik áruházának otthont adó százéves épület, a Károly körúton található híres Röser udvar lakóival és vendégeivel!
Április 18-án, szombaton reggel 10-től egész napon át számos izgalmas programmal, koncertekkel, vintage bazárral, borkóstolóval, építészeti- és helytörténeti előadásokkal, valamint kiállításokkal várta a százéves Röser udvar a történetére és építészeti értékeire kíváncsi közönséget. A programot a hagyományokhoz hűen a lakók és az épületben található üzletek közös együttműködésben alakították ki és valósították meg. Így például a Rododendron Art&Design Studióban a gyerekek 100 éves budapesti képeslapokat színezhettek újra, a Kontakt kávézó kávétörténeti bemutatót és kóstolót tartott a vendégei számára, míg a SPAR egy nagy közösségi brunch-hoz szolgáltatott finom enni- én innivalókat, így a délelőtt érkezőket az udvarba belépve csábító terülj-terülj asztalkám várta!
A Budapest100 egy rendhagyó civil rendezvény, amely 2011-ben hagyományteremtő szándékkal indult az OSA Archivum és a KÉK – Kortárs Építészeti Központ kezdeményezésére. Nem véletlen, hogy a számtalan önkéntes közreműködésével létrejövő, az egész várost megmozgató és valódi lakóközösséget teremtő rendezvényt a brit The Guardian is beválogatta egyik cikkében a kontinens legizgalmasabb kulturális eseményei közé.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >