A Spar sem akar kimaradni az utazási piacból
Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező osztrák Spar csoport is belép az utazási piacra, erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni.

Eddig a Tesco, a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert.
A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest – közölte korábban Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. A Spar csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MediaMarkt Black November – a tudatos döntések hónapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Segíteni jó, de nem mindig könnyű!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közzétette harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját az LG
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

