A Spar sem akar kimaradni az utazási piacból
Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező osztrák Spar csoport is belép az utazási piacra, erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni.
Eddig a Tesco, a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert.
A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest – közölte korábban Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. A Spar csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >