A SPAR ezer munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével
A SPAR Magyarország Kft. másfél éven át biztosított továbbképzési lehetőséget munkavállalói számára az Új Széchenyi Terv programjának keretében. A 2013. októberétől ez év februárjáig tartó időszakban közel 1000 munkavállaló vett részt a programban, akik 604 képzésen összesen 1786 tanúsítványt szereztek a legkülönbözőbb területeken.
Az Új Széchenyi Terv Társadalmi Megújulás Operatív Programja keretében hirdették meg a „Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalkozók számára” című pályázatot (TÁMOP – 2.1.3.C-12/1), európai uniós támogatással. Ennek segítségével valósulhatott meg 154,31 millió forintból a „Komplex képzési program megvalósítása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél a konvergencia régiókban” című projekt (TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0400). Az elnyert támogatási összeg 93,91 millió forint volt, melynek teljes felhasználása mellett a SPAR 60,4 millió forint önerőt fektetett be a programba.
A továbbképzési program keretében a vállalat közel 1000 munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével 2013. október 30-tól 2015. február 28-ig. A programban részt vevők a nyelvi és számítástechnikai képzések mellett a legkülönfélébb készségfejlesztő tréningek és OKJ képzések közül is választhattak (fenntartható fejlődés, környezetirányítási rendszer, üzletfejlesztés, vezetői időgazdálkodás, vezetői ismeretek, targoncavezetői, emelőgép-kezelői, stb.) A képzések a vállalat bicskei székhelyén kívül több külső, vidéki helyszínen zajlottak.
A képzések és tréningek célja a munkavállalók ismereteinek és kompetenciáinak bővítése, ezáltal pedig versenyképességük növelése volt. A SPAR az ország egyik vezető nagyvállalataként kiemelten fontosnak tartja, hogy dolgozói naprakész tudással rendelkezzenek a munkaterületükön és azon túl, hiszen alapelvei szerint sikerének kulcsát a szakmailag felkészült munkatársak jelentik.
A továbbképzési program arra is lehetőséget teremtett, hogy a különböző területeken dolgozó munkatársak között jobb együttműködés, erőteljesebb csapatszellem, közös gondolkodás és hatékonyabb kommunikáció alakuljon ki. A képzési fejlesztésnek köszönhetően a vállalat közel 1000 kolléga munkahelyét tudja megőrizni, míg a távmunkában foglalkoztatottak számát 6 fővel tudta emelni.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >