A SPAR ezer munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével
A SPAR Magyarország Kft. másfél éven át biztosított továbbképzési lehetőséget munkavállalói számára az Új Széchenyi Terv programjának keretében. A 2013. októberétől ez év februárjáig tartó időszakban közel 1000 munkavállaló vett részt a programban, akik 604 képzésen összesen 1786 tanúsítványt szereztek a legkülönbözőbb területeken.
Az Új Széchenyi Terv Társadalmi Megújulás Operatív Programja keretében hirdették meg a „Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalkozók számára” című pályázatot (TÁMOP – 2.1.3.C-12/1), európai uniós támogatással. Ennek segítségével valósulhatott meg 154,31 millió forintból a „Komplex képzési program megvalósítása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél a konvergencia régiókban” című projekt (TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0400). Az elnyert támogatási összeg 93,91 millió forint volt, melynek teljes felhasználása mellett a SPAR 60,4 millió forint önerőt fektetett be a programba.
A továbbképzési program keretében a vállalat közel 1000 munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével 2013. október 30-tól 2015. február 28-ig. A programban részt vevők a nyelvi és számítástechnikai képzések mellett a legkülönfélébb készségfejlesztő tréningek és OKJ képzések közül is választhattak (fenntartható fejlődés, környezetirányítási rendszer, üzletfejlesztés, vezetői időgazdálkodás, vezetői ismeretek, targoncavezetői, emelőgép-kezelői, stb.) A képzések a vállalat bicskei székhelyén kívül több külső, vidéki helyszínen zajlottak.
A képzések és tréningek célja a munkavállalók ismereteinek és kompetenciáinak bővítése, ezáltal pedig versenyképességük növelése volt. A SPAR az ország egyik vezető nagyvállalataként kiemelten fontosnak tartja, hogy dolgozói naprakész tudással rendelkezzenek a munkaterületükön és azon túl, hiszen alapelvei szerint sikerének kulcsát a szakmailag felkészült munkatársak jelentik.
A továbbképzési program arra is lehetőséget teremtett, hogy a különböző területeken dolgozó munkatársak között jobb együttműködés, erőteljesebb csapatszellem, közös gondolkodás és hatékonyabb kommunikáció alakuljon ki. A képzési fejlesztésnek köszönhetően a vállalat közel 1000 kolléga munkahelyét tudja megőrizni, míg a távmunkában foglalkoztatottak számát 6 fővel tudta emelni.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >