A SPAR ezer munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével
A SPAR Magyarország Kft. másfél éven át biztosított továbbképzési lehetőséget munkavállalói számára az Új Széchenyi Terv programjának keretében. A 2013. októberétől ez év februárjáig tartó időszakban közel 1000 munkavállaló vett részt a programban, akik 604 képzésen összesen 1786 tanúsítványt szereztek a legkülönbözőbb területeken.
Az Új Széchenyi Terv Társadalmi Megújulás Operatív Programja keretében hirdették meg a „Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalkozók számára” című pályázatot (TÁMOP – 2.1.3.C-12/1), európai uniós támogatással. Ennek segítségével valósulhatott meg 154,31 millió forintból a „Komplex képzési program megvalósítása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél a konvergencia régiókban” című projekt (TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0400). Az elnyert támogatási összeg 93,91 millió forint volt, melynek teljes felhasználása mellett a SPAR 60,4 millió forint önerőt fektetett be a programba.
A továbbképzési program keretében a vállalat közel 1000 munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével 2013. október 30-tól 2015. február 28-ig. A programban részt vevők a nyelvi és számítástechnikai képzések mellett a legkülönfélébb készségfejlesztő tréningek és OKJ képzések közül is választhattak (fenntartható fejlődés, környezetirányítási rendszer, üzletfejlesztés, vezetői időgazdálkodás, vezetői ismeretek, targoncavezetői, emelőgép-kezelői, stb.) A képzések a vállalat bicskei székhelyén kívül több külső, vidéki helyszínen zajlottak.
A képzések és tréningek célja a munkavállalók ismereteinek és kompetenciáinak bővítése, ezáltal pedig versenyképességük növelése volt. A SPAR az ország egyik vezető nagyvállalataként kiemelten fontosnak tartja, hogy dolgozói naprakész tudással rendelkezzenek a munkaterületükön és azon túl, hiszen alapelvei szerint sikerének kulcsát a szakmailag felkészült munkatársak jelentik.
A továbbképzési program arra is lehetőséget teremtett, hogy a különböző területeken dolgozó munkatársak között jobb együttműködés, erőteljesebb csapatszellem, közös gondolkodás és hatékonyabb kommunikáció alakuljon ki. A képzési fejlesztésnek köszönhetően a vállalat közel 1000 kolléga munkahelyét tudja megőrizni, míg a távmunkában foglalkoztatottak számát 6 fővel tudta emelni.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >