A Spar csaknem száz tonnával csökkentette a felhasznált cukormennyiséget
Az áruházlánc elkötelezte magát az egészségtudatos életmód és az azt támogató táplálkozás népszerűsítése mellett, ezért a saját márkás termékei gyártásához felhasznált cukor mennyiségét csaknem száz tonnával csökkentette – közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény idézte Maczelka Márkot, a Spar kommunikációs vezetőjét, aki elmondta, a már két éve útjára indított „Kevesebb cukor – több vitalitás!” kezdeményezésük 50 tonnás cukorcsökkentését mára megduplázták: a hazai fejlesztésű, illetve a nemzetközi beszerzésből származó saját márkás termékeik hozzáadott cukor mennyiségét 2020 végére több mint 97 tonnával mérsékelték.
A közlemény szerint a SPAR Magyarország 2019-ben döntött az áruházaiban értékesített saját márkás termékeiben felhasznált cukor mennyiségének csökkentéséről. Az érintett árucsoportok között üdítők, gyümölcslevek, energiaitalok, szörpök, jégkrémek, édes gabona-, illetve tejtermék-készítmények, müzlik és müzliszeletek, ketchupok és kekszek is megtalálhatóak.
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. árbevétele 679,6 milliárd forint volt 2019-ben, 10 százalékkal több az előző évinél, beruházásokra 25 milliárd forintot fordított. A vállalat 13 ezer embert foglalkoztat, a saját üzemeltetésű és a franchise üzletekkel együtt több mint 570 áruháza van Magyarországon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >