A Spar csaknem száz tonnával csökkentette a felhasznált cukormennyiséget
Az áruházlánc elkötelezte magát az egészségtudatos életmód és az azt támogató táplálkozás népszerűsítése mellett, ezért a saját márkás termékei gyártásához felhasznált cukor mennyiségét csaknem száz tonnával csökkentette – közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény idézte Maczelka Márkot, a Spar kommunikációs vezetőjét, aki elmondta, a már két éve útjára indított „Kevesebb cukor – több vitalitás!” kezdeményezésük 50 tonnás cukorcsökkentését mára megduplázták: a hazai fejlesztésű, illetve a nemzetközi beszerzésből származó saját márkás termékeik hozzáadott cukor mennyiségét 2020 végére több mint 97 tonnával mérsékelték.
A közlemény szerint a SPAR Magyarország 2019-ben döntött az áruházaiban értékesített saját márkás termékeiben felhasznált cukor mennyiségének csökkentéséről. Az érintett árucsoportok között üdítők, gyümölcslevek, energiaitalok, szörpök, jégkrémek, édes gabona-, illetve tejtermék-készítmények, müzlik és müzliszeletek, ketchupok és kekszek is megtalálhatóak.
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. árbevétele 679,6 milliárd forint volt 2019-ben, 10 százalékkal több az előző évinél, beruházásokra 25 milliárd forintot fordított. A vállalat 13 ezer embert foglalkoztat, a saját üzemeltetésű és a franchise üzletekkel együtt több mint 570 áruháza van Magyarországon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >