Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
Az országos nyereményjátékát megelőzően már az idei második hálózatspecifikus akcióját hajtotta végre a Magyar Termék. A SPAR üzleteiben március és április közepe között tartott „Piros, fehér, zöld” nyereményjátékban 19 védjegyhasználó cég csaknem 190 terméke vett részt. Az akcióban vásárlók már egy védjegyes hazai termék megvásárlásával magyar szívecskét szerezhettek a játék microsite-ján, ezzel pedig részt vehetnek a napi és heti nyeremények sorsolásán. A legalább három magyar szívet gyűjtők indultak a fődíjért, egy Electrolux hűtőszekrényért.
A nyereményjáték sikeréhez hozzájárult, hogy az INTERSPAR üzletekben raklapos kihelyezés segítette az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >