Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
Az országos nyereményjátékát megelőzően már az idei második hálózatspecifikus akcióját hajtotta végre a Magyar Termék. A SPAR üzleteiben március és április közepe között tartott „Piros, fehér, zöld” nyereményjátékban 19 védjegyhasználó cég csaknem 190 terméke vett részt. Az akcióban vásárlók már egy védjegyes hazai termék megvásárlásával magyar szívecskét szerezhettek a játék microsite-ján, ezzel pedig részt vehetnek a napi és heti nyeremények sorsolásán. A legalább három magyar szívet gyűjtők indultak a fődíjért, egy Electrolux hűtőszekrényért.
A nyereményjáték sikeréhez hozzájárult, hogy az INTERSPAR üzletekben raklapos kihelyezés segítette az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >