A SPAR a 18. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválon
A SPAR Magyarország Kft. a korábbi évekhez hasonlóan ismét fő támogatója a 18. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválnak, mely mára Közép-Európa egyik legrangosabb szakmai rendezvényévé vált.
A vállalat minőségi kereskedelmet előtérbe állító üzletpolitikája a magyar bortradíciók képviseletét is jelenti, ezért a kínálat folyamatos növelését mindhárom áruháztípusában elsősorban hazai termelőkre és magyar borokra alapozza. A SPAR üzlethálózat választékában több mint 95 százalékos részt képviselnek a magyar borok, melyek között megtalálhatók az ország összes borvidékének reprezentánsai.
A SPAR minden ősszel borkatalógust jelentet meg, melyben egy hónapon keresztül 200-250-féle bort kínál rendkívül kedvezményes áron. Az ország neves borászai és a híres magyar borvidékek borai is megtalálhatóak a SPAR 2009-es borkatalógusában. A nagy sikerre való tekintettel a SPAR Válogatás borok továbbra is fontos szerepet kapnak a kínálatban. A kiadványban a cég a borok leírása és különféle gasztronómiai ajánlatok révén népszerűsíti a borfogyasztás kultúráját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >