A SPAR a 18. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválon
A SPAR Magyarország Kft. a korábbi évekhez hasonlóan ismét fő támogatója a 18. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztiválnak, mely mára Közép-Európa egyik legrangosabb szakmai rendezvényévé vált.
A vállalat minőségi kereskedelmet előtérbe állító üzletpolitikája a magyar bortradíciók képviseletét is jelenti, ezért a kínálat folyamatos növelését mindhárom áruháztípusában elsősorban hazai termelőkre és magyar borokra alapozza. A SPAR üzlethálózat választékában több mint 95 százalékos részt képviselnek a magyar borok, melyek között megtalálhatók az ország összes borvidékének reprezentánsai.
A SPAR minden ősszel borkatalógust jelentet meg, melyben egy hónapon keresztül 200-250-féle bort kínál rendkívül kedvezményes áron. Az ország neves borászai és a híres magyar borvidékek borai is megtalálhatóak a SPAR 2009-es borkatalógusában. A nagy sikerre való tekintettel a SPAR Válogatás borok továbbra is fontos szerepet kapnak a kínálatban. A kiadványban a cég a borok leírása és különféle gasztronómiai ajánlatok révén népszerűsíti a borfogyasztás kultúráját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >