A sörgyártók már a foci EB-re készülnek
A lengyel piacon is megjelenne Belgian Beer Cafe franchise-ával a világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch inBev.
Az amerikai társaság az idei labdarúgó Európa-bajnokság környékére időzítené a piacra lépést, s a tervek szerint csak 6-10 egységet nyitna, ezzel biztosítva a sör mellett csokoládékülönlegességeket, és belga ételeket is értékesítő „kávézók” exkluzivitását.
Természetesen nem az Anheuser-Busch inBev az egyetlen sörgyártó, amely készül az Eb-re: a lengyel Warka is bővítené hálózatát, míg a kontinensbajnokság hivatalos szponzora, a Carlsberg a helyi pubokra koncentrál – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >