A sörgyártók már a foci EB-re készülnek
A lengyel piacon is megjelenne Belgian Beer Cafe franchise-ával a világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch inBev.
Az amerikai társaság az idei labdarúgó Európa-bajnokság környékére időzítené a piacra lépést, s a tervek szerint csak 6-10 egységet nyitna, ezzel biztosítva a sör mellett csokoládékülönlegességeket, és belga ételeket is értékesítő „kávézók” exkluzivitását.
Természetesen nem az Anheuser-Busch inBev az egyetlen sörgyártó, amely készül az Eb-re: a lengyel Warka is bővítené hálózatát, míg a kontinensbajnokság hivatalos szponzora, a Carlsberg a helyi pubokra koncentrál – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >