A sörgyártók már a foci EB-re készülnek
A lengyel piacon is megjelenne Belgian Beer Cafe franchise-ával a világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch inBev.
Az amerikai társaság az idei labdarúgó Európa-bajnokság környékére időzítené a piacra lépést, s a tervek szerint csak 6-10 egységet nyitna, ezzel biztosítva a sör mellett csokoládékülönlegességeket, és belga ételeket is értékesítő „kávézók” exkluzivitását.
Természetesen nem az Anheuser-Busch inBev az egyetlen sörgyártó, amely készül az Eb-re: a lengyel Warka is bővítené hálózatát, míg a kontinensbajnokság hivatalos szponzora, a Carlsberg a helyi pubokra koncentrál – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >A karrierváltás kihívásai – számos pozícióra munkára kész jelöltet keresnek
Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt,…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >