A Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott
Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.
2012-ben harmadszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Céljuk, a MagyarBrands díj segítségével, hogy ismét olyan magyar vonatkozású márkákat díjazzanak, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. Az objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján az eddig főleg építőipari tevékenységéről ismert 30 éves KÉSZ Csoport is igazi magyar márkának számít. Minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.
Pintyőke Marcell, a KÉSZ Csoport marketing és kommunikációs igazgatója szerint: „Elismert magyar márkának lenni megtiszteltetés és egyben felelősség is. Felelősség, hiszen a KÉSZ márka ezen cím birtokában amerre jár a világban nemcsak saját magát, hanem minden magyar márkát képvisel.”
A KÉSZ 30 évvel ezelőtt gyakorlatilag családi vállalkozásként kezdte meg működését, mára pedig egy igazi holdinggá vált, amely a környező országokat is beleértve több ezer munkavállalót foglalkoztat, árbevétele pedig elérte a 70 milliárd forintot. A KÉSZ Csoport tagvállalatai révén jelen van Magyarországon az építőipari kivitelezés, az építőelem-gyártás, az ingatlanfejlesztés, a létesítmény-üzemeltetés, a flottamenedzsment és a környezetipar területén.
A KÉSZ Csoport építette fel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Sky Court épületét, valamint többek között a Daimler kecskeméti gyárának jelentős épületeit. A KÉSZ Csoport idei nagyberuházása az Új Széchenyi Terv segítségével épülő Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >