A sikeres SPAR partner program idén hatodik évébe lépett
A SPAR népszerű és eredményes kiskereskedelmi modelljéhez mára 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves bruttó forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot, és mintegy 1500 embernek biztosít munkát.A csatlakozott üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy helyi élelmiszertermékek és specialitások is szerepeljenek a kínálatban.
A SPAR partner program népszerű és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember 1-jével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat. Újabb három SPAR market várja a vásárlókat Budapesten, illetve egy-egy Adonyban és Dunaújvárosban, újabb SPAR partner létesült Budapesten és Pétfürdőn, új SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházai, nyíregyházai és váci OMV benzinkúton, illetve öt új DESPAR-ban is – Budapesten, Debrecenben, Miskolcon, Oroszlányban és Pécsett – a megszokott SPAR-minőséggel fogadják az üzletbe térőket.
A SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát, az üzletág éves forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot.
A program keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok, illetve a SPAR enjoy. convenience üllői üzemének kényelmi termékei is elérhetőek a franchise üzletekben.
A SPAR partnerprogram során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak, aminek legfontosabb szempontja, hogy a vásárló ugyanabban az élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna bevásárolni.
A belső tér tervezésekor nagy jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru megjelenítéséhez minőségi bútorokat kívánnak a vásárlók. Egyre több üzletben jelennek meg grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is kiemelt figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél szélesebb kínálatban jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >