A sikeres SPAR partner program idén hatodik évébe lépett
A SPAR népszerű és eredményes kiskereskedelmi modelljéhez mára 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves bruttó forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot, és mintegy 1500 embernek biztosít munkát.A csatlakozott üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy helyi élelmiszertermékek és specialitások is szerepeljenek a kínálatban.
A SPAR partner program népszerű és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember 1-jével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat. Újabb három SPAR market várja a vásárlókat Budapesten, illetve egy-egy Adonyban és Dunaújvárosban, újabb SPAR partner létesült Budapesten és Pétfürdőn, új SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházai, nyíregyházai és váci OMV benzinkúton, illetve öt új DESPAR-ban is – Budapesten, Debrecenben, Miskolcon, Oroszlányban és Pécsett – a megszokott SPAR-minőséggel fogadják az üzletbe térőket.
A SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát, az üzletág éves forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot.
A program keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok, illetve a SPAR enjoy. convenience üllői üzemének kényelmi termékei is elérhetőek a franchise üzletekben.
A SPAR partnerprogram során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak, aminek legfontosabb szempontja, hogy a vásárló ugyanabban az élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna bevásárolni.
A belső tér tervezésekor nagy jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru megjelenítéséhez minőségi bútorokat kívánnak a vásárlók. Egyre több üzletben jelennek meg grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is kiemelt figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél szélesebb kínálatban jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >