A sikeres SPAR partner program idén hatodik évébe lépett
A SPAR népszerű és eredményes kiskereskedelmi modelljéhez mára 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves bruttó forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot, és mintegy 1500 embernek biztosít munkát.A csatlakozott üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy helyi élelmiszertermékek és specialitások is szerepeljenek a kínálatban.
A SPAR partner program népszerű és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember 1-jével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat. Újabb három SPAR market várja a vásárlókat Budapesten, illetve egy-egy Adonyban és Dunaújvárosban, újabb SPAR partner létesült Budapesten és Pétfürdőn, új SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházai, nyíregyházai és váci OMV benzinkúton, illetve öt új DESPAR-ban is – Budapesten, Debrecenben, Miskolcon, Oroszlányban és Pécsett – a megszokott SPAR-minőséggel fogadják az üzletbe térőket.
A SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát, az üzletág éves forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot.
A program keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok, illetve a SPAR enjoy. convenience üllői üzemének kényelmi termékei is elérhetőek a franchise üzletekben.
A SPAR partnerprogram során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak, aminek legfontosabb szempontja, hogy a vásárló ugyanabban az élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna bevásárolni.
A belső tér tervezésekor nagy jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru megjelenítéséhez minőségi bútorokat kívánnak a vásárlók. Egyre több üzletben jelennek meg grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is kiemelt figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél szélesebb kínálatban jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Országos összefogásra hív a SPAR – indul az állateledel-gyűjtés a rászoruló négylábúaknak
Idén immár ötödik alkalommal szervezi meg a SPAR Magyarország és…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >