A sikeres SPAR partner program idén hatodik évébe lépett
A SPAR népszerű és eredményes kiskereskedelmi modelljéhez mára 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves bruttó forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot, és mintegy 1500 embernek biztosít munkát.A csatlakozott üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy helyi élelmiszertermékek és specialitások is szerepeljenek a kínálatban.
A SPAR partner program népszerű és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember 1-jével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat. Újabb három SPAR market várja a vásárlókat Budapesten, illetve egy-egy Adonyban és Dunaújvárosban, újabb SPAR partner létesült Budapesten és Pétfürdőn, új SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházai, nyíregyházai és váci OMV benzinkúton, illetve öt új DESPAR-ban is – Budapesten, Debrecenben, Miskolcon, Oroszlányban és Pécsett – a megszokott SPAR-minőséggel fogadják az üzletbe térőket.
A SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát, az üzletág éves forgalma meghaladja a 40 milliárd forintot.
A program keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok, illetve a SPAR enjoy. convenience üllői üzemének kényelmi termékei is elérhetőek a franchise üzletekben.
A SPAR partnerprogram során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak, aminek legfontosabb szempontja, hogy a vásárló ugyanabban az élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna bevásárolni.
A belső tér tervezésekor nagy jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru megjelenítéséhez minőségi bútorokat kívánnak a vásárlók. Egyre több üzletben jelennek meg grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is kiemelt figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél szélesebb kínálatban jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz viszonyítva 1,7, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal mérséklődött az építőipari termelés volumene novemberben
2024 novemberében az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >