A Shell shopok bővülő választékát saját márkás termékek és gourmet finomságok gazdagítják
A Shell hálózat célja, hogy a már jól ismert magas minőségű üzemanyagok mellett a Shell Café kínálata is kimagasló színvonalú termékekkel várja ügyfeleit. Saját márkás termékeik körét folyamatosan fejleszti a vállalat.
A Shell Café hálózat népszerűsége egyre nagyobb, és a tapasztalatok szerint a vásárlók igénye nő a prémium minőségű termékek iránt. A Shell küldetésének tekinti, hogy ügyfeleit az üzemanyagtöltésen túl is magas színvonalú termékekkel szolgálja ki, ezért a vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy remek ár-érték arányú élelmiszer termékválasztékát prémium ajánlatokkal bővítse, és az általa forgalmazott termékeket a vásárlók a töltőállomások mellett otthonukban is élvezhessék.
A Shell Cafékban felszolgált bársonyos barista kávékülönlegességek már kapszulás és szemes kávé formájában is hazavihetők, így a magas minőségű kávézás élménye egy hétvégi reggelen is garantált.
Az otthoni partik vagy baráti beszélgetések elmaradhatatlan kellékei a rágcsálnivalók, amelyekből a Shell többféle ízvilágot kínál: sós magvak közül az aranybarnára pörkölt kesudió, a karakteres ízvilágú földimogyoró, a sózott amerikai mandula és az olasz nyár élményét nyújtó pisztácia is a leggyakrabban választott termékek közé tartoznak. Annak pedig, aki biztosra menne az energiaszint növelésében, a Shell V-Power Racing energiaitalok adnak plusz löketet a teendők gyors elvégzéséhez.
Az ínyencek számára a gourmet ételeiről ismert Culinaris üzlet első osztályú hazai és nemzetközi ételekből álló válogatását kínálják egyes kiemelt Shell shopok polcain. A világ ízeit felvonultató termékválasztékban megtalálhatók a közönségkedvenc Fentimans üdítők mellett a 383 többszörös díjnyertes hungarikum vizei és az épp nem a volánnál ülők számára kínált jéghideg kisüzemi sörök is, a Hübris sörfőzdétől. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Jó kávé, jó kávézó
A Shell 2021 óta Európa-szerte egységes márkaidentitást alakít ki töltőállomásain…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >