A Shell bemutatja új kávéját: A vásárlók kedvence augusztustól a töltőállomásokon!
Izgalmas újdonsággal várja vásárlóit a Shell, hiszen augusztus 5-től töltőállomásaikon elérhető lesz legújabb kávéjuk, melyet már a vásárlók körében is teszteltek, és kiemelkedő népszerűségnek örvendett.
Az új Shell kávé friss és komplex jegyei különleges élményt nyújtanak. A korábbiaknál világosabb pörkölésű, melynek köszönhetően gyümölcsösebb és aromásabb ízvilágot kínál karamellás lecsengéssel. Ez, a Rainforest Alliance minősítéssel rendelkező signature blend Dél-Amerikából származik, ahol a gazdag termőtalaj és az ideális klíma biztosítja a kávészemek kiváló minőségét. A végeredmény egy olyan kávé, mely egyszerre frissítő és kifinomult, tökéletesen illeszkedve a modern fogyasztók igényeihez.
A kávé bevezetése mellett a Shell kiemelten fontosnak tartja a rendszeres dolgozói képzéseket. Gyakori oktatások keretein belül a Shell munkatársai elsajátíthatják az új kávé tökéletes aromájának megteremtéséhez szükséges kávékészítési technikákat. Ezzel garantálják, hogy minden csésze kávé ugyanazt a kiváló minőséget nyújtsa, amit vásárlóik megérdemelnek.
Emellett egy izgalmas baristaversenyt is meghirdettek európai hálózatukban, amely során a legtehetségesebb baristáik megmutathatják tudásukat. A verseny győztese Amsterdamban mérheti össze képességeit a többi ország legjobbjaival, ezzel is szeretnék ösztönözni munkatársaik folyamatos fejlődését és a kiválóság iránti elkötelezettségét.
Látogassanak el a Shell töltőállomásaira, és kóstolják meg ezt a különleges, 100% arabica kávét, mely garantáltan új színt visz a mindennapokba! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Harmadik kamionos gyorskútja megnyitására készül a Shell Vépen
A Shell folyamatosan bővíti magyarországi töltőállomás-hálózatát, melynek keretében újabb személyzet…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >