A Shell bemutatja új kávéját: A vásárlók kedvence augusztustól a töltőállomásokon!
Izgalmas újdonsággal várja vásárlóit a Shell, hiszen augusztus 5-től töltőállomásaikon elérhető lesz legújabb kávéjuk, melyet már a vásárlók körében is teszteltek, és kiemelkedő népszerűségnek örvendett.
Az új Shell kávé friss és komplex jegyei különleges élményt nyújtanak. A korábbiaknál világosabb pörkölésű, melynek köszönhetően gyümölcsösebb és aromásabb ízvilágot kínál karamellás lecsengéssel. Ez, a Rainforest Alliance minősítéssel rendelkező signature blend Dél-Amerikából származik, ahol a gazdag termőtalaj és az ideális klíma biztosítja a kávészemek kiváló minőségét. A végeredmény egy olyan kávé, mely egyszerre frissítő és kifinomult, tökéletesen illeszkedve a modern fogyasztók igényeihez.
A kávé bevezetése mellett a Shell kiemelten fontosnak tartja a rendszeres dolgozói képzéseket. Gyakori oktatások keretein belül a Shell munkatársai elsajátíthatják az új kávé tökéletes aromájának megteremtéséhez szükséges kávékészítési technikákat. Ezzel garantálják, hogy minden csésze kávé ugyanazt a kiváló minőséget nyújtsa, amit vásárlóik megérdemelnek.
Emellett egy izgalmas baristaversenyt is meghirdettek európai hálózatukban, amely során a legtehetségesebb baristáik megmutathatják tudásukat. A verseny győztese Amsterdamban mérheti össze képességeit a többi ország legjobbjaival, ezzel is szeretnék ösztönözni munkatársaik folyamatos fejlődését és a kiválóság iránti elkötelezettségét.
Látogassanak el a Shell töltőállomásaira, és kóstolják meg ezt a különleges, 100% arabica kávét, mely garantáltan új színt visz a mindennapokba! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >