A Shell bemutatja új kávéját: A vásárlók kedvence augusztustól a töltőállomásokon!
Izgalmas újdonsággal várja vásárlóit a Shell, hiszen augusztus 5-től töltőállomásaikon elérhető lesz legújabb kávéjuk, melyet már a vásárlók körében is teszteltek, és kiemelkedő népszerűségnek örvendett.
Az új Shell kávé friss és komplex jegyei különleges élményt nyújtanak. A korábbiaknál világosabb pörkölésű, melynek köszönhetően gyümölcsösebb és aromásabb ízvilágot kínál karamellás lecsengéssel. Ez, a Rainforest Alliance minősítéssel rendelkező signature blend Dél-Amerikából származik, ahol a gazdag termőtalaj és az ideális klíma biztosítja a kávészemek kiváló minőségét. A végeredmény egy olyan kávé, mely egyszerre frissítő és kifinomult, tökéletesen illeszkedve a modern fogyasztók igényeihez.
A kávé bevezetése mellett a Shell kiemelten fontosnak tartja a rendszeres dolgozói képzéseket. Gyakori oktatások keretein belül a Shell munkatársai elsajátíthatják az új kávé tökéletes aromájának megteremtéséhez szükséges kávékészítési technikákat. Ezzel garantálják, hogy minden csésze kávé ugyanazt a kiváló minőséget nyújtsa, amit vásárlóik megérdemelnek.
Emellett egy izgalmas baristaversenyt is meghirdettek európai hálózatukban, amely során a legtehetségesebb baristáik megmutathatják tudásukat. A verseny győztese Amsterdamban mérheti össze képességeit a többi ország legjobbjaival, ezzel is szeretnék ösztönözni munkatársaik folyamatos fejlődését és a kiválóság iránti elkötelezettségét.
Látogassanak el a Shell töltőállomásaira, és kóstolják meg ezt a különleges, 100% arabica kávét, mely garantáltan új színt visz a mindennapokba! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >