A Shell bemutatja új kávéját: A vásárlók kedvence augusztustól a töltőállomásokon!
Izgalmas újdonsággal várja vásárlóit a Shell, hiszen augusztus 5-től töltőállomásaikon elérhető lesz legújabb kávéjuk, melyet már a vásárlók körében is teszteltek, és kiemelkedő népszerűségnek örvendett.
Az új Shell kávé friss és komplex jegyei különleges élményt nyújtanak. A korábbiaknál világosabb pörkölésű, melynek köszönhetően gyümölcsösebb és aromásabb ízvilágot kínál karamellás lecsengéssel. Ez, a Rainforest Alliance minősítéssel rendelkező signature blend Dél-Amerikából származik, ahol a gazdag termőtalaj és az ideális klíma biztosítja a kávészemek kiváló minőségét. A végeredmény egy olyan kávé, mely egyszerre frissítő és kifinomult, tökéletesen illeszkedve a modern fogyasztók igényeihez.
A kávé bevezetése mellett a Shell kiemelten fontosnak tartja a rendszeres dolgozói képzéseket. Gyakori oktatások keretein belül a Shell munkatársai elsajátíthatják az új kávé tökéletes aromájának megteremtéséhez szükséges kávékészítési technikákat. Ezzel garantálják, hogy minden csésze kávé ugyanazt a kiváló minőséget nyújtsa, amit vásárlóik megérdemelnek.
Emellett egy izgalmas baristaversenyt is meghirdettek európai hálózatukban, amely során a legtehetségesebb baristáik megmutathatják tudásukat. A verseny győztese Amsterdamban mérheti össze képességeit a többi ország legjobbjaival, ezzel is szeretnék ösztönözni munkatársaik folyamatos fejlődését és a kiválóság iránti elkötelezettségét.
Látogassanak el a Shell töltőállomásaira, és kóstolják meg ezt a különleges, 100% arabica kávét, mely garantáltan új színt visz a mindennapokba! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható flották, új kihívások
Az FMCG szektor folyamatos változásai új kihívások elé állítják a…
Tovább olvasom >Bab nélküli kávé: jönnek a környezetbarát megoldások
San Francisco egyik negyedében nemrég egy olyan kávéital debütált, amely…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenkapara: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nincs többé pelenkapara: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >ALDI: innovációk a fenntartható működésért
A termékek magas minősége, alacsony ára és a vásárlók kiemelkedő…
Tovább olvasom >Új utakon: a dm vasútra költözteti át logisztikai folyamatai egy részét
A dm folytatja a logisztikai hálózatának dekarbonizációját, így az idei…
Tovább olvasom >