A Shein jelentős áremeléssel készül tőzsdei bevezetésre
A kínai divatáru-kiskereskedő, a Shein, ismert alacsony árairól, most jelentős áremelést hajtott végre néhány alaptermékén. Ezzel valószínűleg a tervezett tőzsdei bevezetés előtt kívánja növelni bevételeit. Egy londoni kutatócég szerint a Shein átlagos áremelkedése meghaladta a rivális nagy márkák, mint az H&M és a Zara árnövekedését.
Áremelések különböző piacokon

Bevételt kíván növelni a tőzsdei bevezetés előtt
Az Egyesült Államokban a Shein női ruhák átlagára 28%-kal nőtt, ami jelentős emelkedés a versenytársakhoz képest, ám még mindig kedvezőbb, mint az H&M és Zara átlagárai. A brit weboldalon a ruhák átlagára 15%-kal emelkedett egy év alatt, míg Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban a növekedés mértéke elérte a 36%-ot.
A célok és kihívások
A Shein célja, hogy tőzsdei bevezetése során elérje az 50 milliárd fontos értékelést. Ebben a kontextusban az áremelések stratégiai lépések lehetnek a vállalat részéről, hogy fenntartsák a közelmúltbeli növekedésüket és magasabb árú termékeket is értékesítsenek. GlobalData elemzője szerint a növekedés lassulhat bizonyos piacokon, de új piacokra lépéssel és stratégiai döntésekkel továbbra is fenntartható lehet a bővülés.
A jövő kilátásai
Azonban az áremelések csak korlátolt hatást gyakorolhatnak a bevételnövelésre. Ahhoz, hogy további növekedést érjen el a Shein, több új felhasználót kell vonzania, és ösztönöznie kell őket a gyakoribb vásárlásra. Az áremelések mellett a vállalatnak meg kell találnia a módját annak, hogy fenntartsa a vevők érdeklődését és lojalitását a fokozott verseny és a fogyasztói elvárások változása közepette.
Kapcsolódó cikkeink
Az online ruhavásárlás nehézségeit segít kiküszöbölni a Google
A Google új funkcióval bővítette keresőmotorját, amely forradalmasíthatja az online…
Tovább olvasom >Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >Divatipar: mi történik a ruháinkkal, mielőtt és miután megvesszük őket?
Az egyik budapesti plázában sétálva talán bele sem gondolunk: vajon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >