A Shein jelentős áremeléssel készül tőzsdei bevezetésre
A kínai divatáru-kiskereskedő, a Shein, ismert alacsony árairól, most jelentős áremelést hajtott végre néhány alaptermékén. Ezzel valószínűleg a tervezett tőzsdei bevezetés előtt kívánja növelni bevételeit. Egy londoni kutatócég szerint a Shein átlagos áremelkedése meghaladta a rivális nagy márkák, mint az H&M és a Zara árnövekedését.
Áremelések különböző piacokon

Bevételt kíván növelni a tőzsdei bevezetés előtt
Az Egyesült Államokban a Shein női ruhák átlagára 28%-kal nőtt, ami jelentős emelkedés a versenytársakhoz képest, ám még mindig kedvezőbb, mint az H&M és Zara átlagárai. A brit weboldalon a ruhák átlagára 15%-kal emelkedett egy év alatt, míg Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban a növekedés mértéke elérte a 36%-ot.
A célok és kihívások
A Shein célja, hogy tőzsdei bevezetése során elérje az 50 milliárd fontos értékelést. Ebben a kontextusban az áremelések stratégiai lépések lehetnek a vállalat részéről, hogy fenntartsák a közelmúltbeli növekedésüket és magasabb árú termékeket is értékesítsenek. GlobalData elemzője szerint a növekedés lassulhat bizonyos piacokon, de új piacokra lépéssel és stratégiai döntésekkel továbbra is fenntartható lehet a bővülés.
A jövő kilátásai
Azonban az áremelések csak korlátolt hatást gyakorolhatnak a bevételnövelésre. Ahhoz, hogy további növekedést érjen el a Shein, több új felhasználót kell vonzania, és ösztönöznie kell őket a gyakoribb vásárlásra. Az áremelések mellett a vállalatnak meg kell találnia a módját annak, hogy fenntartsa a vevők érdeklődését és lojalitását a fokozott verseny és a fogyasztói elvárások változása közepette.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Algoritmusok irányítják a kosarat – így alakítják át az online platformok a vásárlói döntéseket
Az impulzusvásárlás már nem csupán fogyasztói pszichológia, hanem üzleti modell:…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >