A Shein jelentős áremeléssel készül tőzsdei bevezetésre
A kínai divatáru-kiskereskedő, a Shein, ismert alacsony árairól, most jelentős áremelést hajtott végre néhány alaptermékén. Ezzel valószínűleg a tervezett tőzsdei bevezetés előtt kívánja növelni bevételeit. Egy londoni kutatócég szerint a Shein átlagos áremelkedése meghaladta a rivális nagy márkák, mint az H&M és a Zara árnövekedését.
Áremelések különböző piacokon

Bevételt kíván növelni a tőzsdei bevezetés előtt
Az Egyesült Államokban a Shein női ruhák átlagára 28%-kal nőtt, ami jelentős emelkedés a versenytársakhoz képest, ám még mindig kedvezőbb, mint az H&M és Zara átlagárai. A brit weboldalon a ruhák átlagára 15%-kal emelkedett egy év alatt, míg Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban a növekedés mértéke elérte a 36%-ot.
A célok és kihívások
A Shein célja, hogy tőzsdei bevezetése során elérje az 50 milliárd fontos értékelést. Ebben a kontextusban az áremelések stratégiai lépések lehetnek a vállalat részéről, hogy fenntartsák a közelmúltbeli növekedésüket és magasabb árú termékeket is értékesítsenek. GlobalData elemzője szerint a növekedés lassulhat bizonyos piacokon, de új piacokra lépéssel és stratégiai döntésekkel továbbra is fenntartható lehet a bővülés.
A jövő kilátásai
Azonban az áremelések csak korlátolt hatást gyakorolhatnak a bevételnövelésre. Ahhoz, hogy további növekedést érjen el a Shein, több új felhasználót kell vonzania, és ösztönöznie kell őket a gyakoribb vásárlásra. Az áremelések mellett a vállalatnak meg kell találnia a módját annak, hogy fenntartsa a vevők érdeklődését és lojalitását a fokozott verseny és a fogyasztói elvárások változása közepette.
Kapcsolódó cikkeink
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >