A Shein és Temu hiába óriás, minden huszadik látogatásból csak egy végződik vásárlással
A Shein és Temu, az e-commerce kínai nagyjai, brutális tempóban növekednek, de mégsem veszélyeztetik az online kiskereskedelmi terület piacvezetőjét, az Amazont. Bár a Shein és Temu weboldalai rengeteg látogatót vonzanak, a Similarweb adatai szerint minden huszadik látogatásból csak egy végződik vásárlással. A vonzó árak ellenére a vásárlási hajlandóság nem emelkedik, és a potenciális vásárlók többsége inkább megbízhatóbb forrásokból szerzi be a kiválasztott termékeket.
A Shein az ünnepi szezonban különféle termékeket kínált alacsony áron, például 100 dolláros botmixereket és 6 dolláros fejhallgatókat. Ugyanakkor a vásárlói aktivitás nem követte a növekvő látogatószámot, és a Similarweb kimutatása szerint a vásárlási hajlandóság 4,6%-ról 4,1%-ra csökkent. A Temu esetében is hasonló a helyzet, ahol a látogatók száma négyszeresére nőtt, de csak a látogatók 4,5%-a hajlandó fizetni.
A két kínai versenyző ugyanaggresszív marketingkampányokkal és akciókkal terjeszkedik Észak-Amerikában és Európában, mint az Amazon. Míg az Amazon stabil törzsközönséggel rendelkezik, és a megbízhatóságának köszönhetően a vásárlók 56%-a hajlandó fizetni, a Shein és Temu még küszködik, hogy megtalálja a vásárlói körét. Az éles verseny és a marketing erőfeszítések azonban folyamatosan fokozódnak.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >