A Selex saját márkáinak fenntarthatóságára fókuszál
Az olasz kereskedelmi vállalat, a Selex saját márkás termékeihez használt csomagolóanyag mennyiségét kívánja csökkenteni újrahasznosított anyagok bevezetésével. A vállalat 2022 végéig bevezetésre kerülő akcióterve kitér mind a beszállítókra, mind a fogyasztókra. A cél a műanyaghasználat 9%-os csökkentése, illetve a szűz műanyag 30%-ának helyettesítése újrahasznosított műanyaggal. Ezen túlmenően a cég 273 tonnányi csomagolóanyagot cserél le újrahasznosítottra, 155 tonna felesleges csomagolást pedig kiiktat.
A vállalat számára fontos a termelési láncban a munkafeltételek javítása is. 2021-ben újra tanúsítja azon beszállítókat, akik az ellátási láncban biztosítják a munkafeltételek védelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Közzétette 2024-es fenntarthatósági jelentésének kivonatát az AutoWallis
Jelentős energiahatékonysági projekteket valósított meg 2024-ben az AutoWallis Csoport, valamint…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >