A Selex saját márkáinak fenntarthatóságára fókuszál

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 06. 03. 15:50

Az olasz kereskedelmi vállalat, a Selex saját márkás termékeihez használt csomagolóanyag mennyiségét kívánja csökkenteni újrahasznosított anyagok bevezetésével. A vállalat 2022 végéig bevezetésre kerülő akcióterve kitér mind a beszállítókra, mind a fogyasztókra. A cél a műanyaghasználat 9%-os csökkentése, illetve a szűz műanyag 30%-ának helyettesítése újrahasznosított műanyaggal. Ezen túlmenően a cég 273 tonnányi csomagolóanyagot cserél le újrahasznosítottra, 155 tonna felesleges csomagolást pedig kiiktat.

A vállalat számára fontos a termelési láncban a munkafeltételek javítása is. 2021-ben újra tanúsítja azon beszállítókat, akik az ellátási láncban biztosítják a munkafeltételek védelmét.

Kapcsolódó cikkeink