A segítség másodszor sem maradt el
A júniusi esőzések miatt ismét számos vállalat sietett az árvízkárosultak megsegítésére.A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Magyar Vöröskereszt közösen szállított 54 ezer liter ásványvizet a rászoruló községeknek. A Sága Foods Zrt. 750 kilogramm pulykafelvágottal, a Reckitt Benckiser 14 millió forint, a Henkel 7 millió 740 ezer forint összértékű tisztító- és fertőtlenítőszerrel, a Bunge menedzsmentje hárommillió forinttal, étolajjal és a dolgozói által felajánlott adományokkal segítette a rászorultakat.
A Neo FM és a Shell június 11-én közös adománygyűjtő programot indított, amelynek keretében a Shell minden liter eladott üzemanyag után 2 forintot ajánlott fel a nélkülözőknek. A Hill&Knowlton csapata mintegy 15 zsáknyi ruhát és háztartási eszközt gyűjtött össze. Az ügynökség kezdeményezéséhez több ügyfél is csatlakozott: a Mars Magyarország 20 karton csokoládét, az Unilever 500 csomag instant levest, a Kométa pedig 500 csomag szalámit ajánlott fel a rászorulók részére. A Tesco áruházak pénztárainál elhelyezett adománygyűjtő kártyával pedig gyorsan és egyszerűen lehet adományozni az árvízkárosultak javára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >