A Schwarz Csoport támogatja a STOP Ocean Plastic kezdeményezést
A Schwarz Group az élelmiszer-kereskedelmi láncok közül elsőként csatlakozott a STOP (Stop Ocean Plastic) programhoz partnerként – így közreműködve az óceánokban felhalmozódó műanyag hulladék okozta globális és különösen az ázsiai országokat fenyegető probléma kezeléséhez. A projektet nagyvállalatok, a Norvég Külügyminisztérium és az indonéz hatóságok is támogatják.
A STOP egy hulladékkezelési rendszer kiépítésén dolgozik egyrészt szakértelemmel és tudásátadással támogatva a városokat és közösségeket, másrészt a hulladékkezelésből a helyi lakosság számára előnyös lehetőségeket (pl. munkahelyet) teremtve. Miután első projektje beindul Jáva szigetén, a STOP idén két további projektet tervez útjára indítani.
A Schwarz Group REset Plastic stratégiája nemrégiben készült el, és fejezeteiben a prevencióra, a dizájnra, az újrahasznosításra, a hulladék elhelyezésére, az innovációra és edukációra is kitér.
Kapcsolódó cikkeink
Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >